Petek: Tomašević nabavio luksuzne Audije za Upravu Holdinga od iste firme kao Bandić

Foto: Facebook, Davorin Visnjic/PIXSELL

Renato Petek, SDP-ov zastupnik u Zagrebačkoj skupštini, prozvao je zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića zbog nabavke automobila za Holding. 

"Nudim vam fokus na bitno"

"Tomašević je 2020. godine prosvjedovao protiv nabavke luksuznih Audija za Holding, a sada je svojoj Upravi nabavio baš takva vozila! Od iste tvrtke kao i Bandić. A tri godine nije kupio nijedno vozilo za osobe s invaliditetom za potrebe specijalnog prijevoza ZET-a.

Crveni Ferrari eurozastupnika Bartulice bila je top tema u Hrvatskoj, ali budući da se radi o privatnom novcu, nudim vam fokus na bitno, trošenje našeg novca. Kako ste zadovoljni Tomaševićevim izborom službenih automobila za naš novac? 

Pitao sam gradonačelnika Tomaševića isto što je on pitao Bandića 2020. godine: Tko u Zagrebačkom holdingu vozi crne dizel limuzine s bahatom opremom? Zanima me i koliko su vozila plaćena dnevno, putem modela dnevnog najma na period od dvije godine", upitao je Petek. 

Inače, iz Grada Zagreba su sredinom ožujka obavijestili javnost kako su pokrenuli postupak nabave šest vozila za prijevoz osoba s invaliditetom i četiri vozila za prijevoz djece s teškoćama u razvoju, čime bi ZET na raspolaganju trebao imati 41 specijalizirano vozilo za osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju.

"Doživjeli smo veliku prevaru"

"Nedavno je Tomašević zaključio ugovor za najam vozila za Grupu Zagrebački holding među kojima se nalaze i auti više klase protiv kakvih je Tomašević prosvjedovao igrajući se s igračkama autića ispred sjedišta Holdinga prije četiri godine.

Saznajem od vrijednih zviždača da je Tomašević upravu Zagrebačkog holdinga, poslije financijskih gubitaka ostvarenih prošle godine (kad se financijski rezultat umanji za subvencije vlade RH za plin), počastio s novim crnim dizel/benzin limuzinama marke Audi s bogatim paketom opreme, dok se obećani zaokret na skromnija i hibridna koristi za niže rangirane zaposlenike.

Tomašević je obećao promjene u upravljanju gradom, u sustavu javne nabave i u odnosu prema privatnim tvrtkama, a doživjeli smo veliku prevaru! Optuživao je Bandića i bivšu upravu da su većinu posla zaključili sa splitskom tvrtkom Viator, a naravno, vjerujem da već pretpostavljate, i on je prema istom modelu natječaja s tom istom tvrtkom potpisao nove ugovore", dodao je Petek.

"Ovaj mandat je potpuno promašen"

"Koliko je samo puta sam sebi skočio u usta?! A s koliko milijuna naših eura šopa privatnike u sustavu gospodarenja otpadom jer nikad nije odradio clean start gradske uprave, vanjsku reviziju i nije revidirao ugovore s privatnicima, već je nastavio delati isto kao i bivši gradonačelnik, samo uz financijski izdašnije ugovore.

Nažalost po Zagrepčane, i ovaj mandat je potpuno promašen, Zagreb nije napravio potreban iskorak u rješavanju nagomilanih problema i predstavljanju toliko potrebne drugačije vizije razvoja našega Grada.

Stoga sada, poslije nacionalnih izbora, slijedi period u kojem ću prezentirati kako ispraviti milijunsku štetu za sve propuštene prilike povlačenja europskog novca, nečinjenje i promašaje koji su obilježili Tomaševićevu vladavinu Zagrebom, kao i konkretne projekte i iskorake koje nisu odradili ni Milan Bandić ni Tomislav Tomašević", zaključio je. 

Holding: Traženi su automobili srednje klase

Ubrzo je stigla reakcija Holdinga na Petekove optužbe. "ZGH je od sredine 2021. naovamo proveo dva postupka javne nabave, u cilju najma vozila za vlastite potrebe, među kojima su i službeni automobili za članove Uprave ZGH. Iako prema internom pravilniku, članovi Uprave imaju pravo na automobile više klase, u oba navrata traženi su automobili srednje klase. 

Upravo je to opisano u specifikacijama dva prethodno provedena javna natječaja, jednog iz 2022. te drugog iz 2023. godine. Točnije, u oba natječaja, tražena su rabljena vozila, starosti do najviše tri godine, uz opis nabave: osobno vozilo srednje klase kao VW Passat, Peugeot 508, Volvo S60, Opel Insignia ili drugo jednakovrijedno vozi", poručili su iz Holdinga. 

"Dakle, u oba natječaja tražena su vozila iste, srednje klase. Natječaj funkcionira na način da dobavljač po istoj cijeni nudi različite automobile traženih specifikacija i klase koji su mu u tom trenutku dostupni.

Stara uprava ZGH postavljena od prethodne vlasti pokrenula je 2020. javnu nabavu skupljih, za klasu viših automobila, no nakon kritika javnosti odustali su od te nabave i unajmili automobile srednje klase. Sadašnja uprava ZGH koristi automobile srednje klase", naveli su. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.