NOVOSADSKA kompanija objavila je da je potpisala protokol o strateškom povezivanju sa slovenskim Mercatorom, koji će uskoro preuzeti znatan udio u vlasništvu Rodić MB trgovine, dok će Rodić MB postati jedan od vodećih dioničara u najvećem slovenskom trgovačkom lancu, piše Business.hr.
Strateško partnerstvo predviđa da srpska MB pivara preuzme vođenje Pivovarne Laško, dok će Mercator ući u najveći vojvođanski trgovački lanac Mega u vlasništvu Rodić MB-a.
Izvori u Sloveniji tvrde da je preuzimanje "ozbiljna stavr" te da naglasak ove suradnje nije na trgovačkim poslovima već proizvodnji piva, što je i naznačeno u pismu namjere kojeg su potpisali vlasnici braća Milan i Bogdan Rodić te "braća" Bavčar, Debeljak i Šrot.
Da će novosadska kompanija preuzeti slovensku pivovaru nagađalo se još prošle jeseni kada je predsjednik Uprave Pivovarne Laško (koja je potom postala jedan od vlasnika Mercatora zajedno s Istrabenzom) Boško Šrot posjetio novosadsku pivovaru MB i ocijenio je "jednom od najsuvremenijih pivovara u Europi".
U Rodić MB-u su slovenskim Financama zanijekali mogućnost preuzimanja Laškog, no to ne dovodi u sumnju interes Rodića i Pivovarne Laško, odnosno Mercatora.
U pivovari MB zaposleno je 165 radnika (čiji je puni naziv isti na nekoliko jezika, a osnovno značenje je "mnogo bolje") i već sada se nalazi među prvih 10 na listi europskih pivovara. Pivo se izvozi u 14 zemalja, između ostalih u Hrvatsku i Sloveniju, gdje je na drugom mjestu i gdje ga zbog istoimene automobilske oznake zovu i "mariborček".
MB pivara postala je poznati srpski brand u samo dvije i pol godine, te je zahvaljujući novim tehnologijama, ulaganjima u znanje i marketing osvojila srpsko tržište i probila se na europska.
Vlasnici su u startu investirali oko 30 milijuna eura u modernu pivovaru, koja godišnje proizvede milijun hektolitara piva. U međuvremenu se izgradila i i druga pivovara s kapacitetom od četiri milijuna hektolitara pa vrijednost MB pivovare sada znatano veća od novca koji je na početku uložen.