Foto: Hedona
MANJE od tri dana bilo je potrebno da se u crowdfunding kampanji za opremanje Choco Bara, čije je otvaranje planirano na jesen 2017. godine u središtu Križevaca, prikupe sredstva u protuvrijednosti 5000 američkih dolara, odnosno planirani iznos potreban za opremanje kuhinje i šanka, to jest kupnju pećnice i točionika za vruću čokoladu.
Kampanju su zajednički organizirali građanska inicijativa Volim Križevce, Udruga osoba s invaliditetom Križevci i Čokolaterija Hedona d.o.o., a trajat će još 18 dana.
Hedona je osnovana 2013. godine, u sklopu projekta "Chocolateria Cris", a osnovna djelatnost im je proizvodnja čokolade i čokoladnih pralina. Od klasičnih tvrtki razlikuju se po tome što su usmjereni na zapošljavanje osoba s invaliditetom.
> Link na kampanju Choco Bar by Hedona - Čarolija iz Križevaca
"S obzirom na veliku podršku koju smo dobili u prvih par dana, odlučili smo našu kampanju odvesti korak dalje. Ciljamo prikupiti dodatnih 2000 dolara, kako bismo i najmlađima pokazali da su Križevci mali grad velikih mogućnosti i jednakih prilika za sve", istaknuo je voditelj kampanje Damjan Tkalec, ideju da bi svi križevački prvašići, razred po razred, dobili besplatan izlet u Choco Bar gdje će imati priliku kušati Hedonine proizvode i upoznati se s Hedonom i njenim zaposlenicima, a za uspomenu će dobiti čokoladno srce napravljeno posebno za njih.
Novi poslovi za osobe s invaliditetom koje proizvode fantastičnu čokoladu
Otvaranje Choco Bara će omogućiti zapošljavanje još pet osoba, od kojih su dvije osobe s invaliditetom. U Čokolateriji Hedona od osnutka 2013. do danas je zaposleno devet osoba, od kojih su šest osobe s invaliditetom.
Uz otvaranje novih radnih mjesta, ovom kampanjom žele nastaviti proizvoditi čokolade i praline za još širu publiku i da njihov Choco Bar bude mjesto uvažavanja različitosti koje će okupljati sve ljubitelje čokolade. Ovisno o visini donacije, svaki podržavatelj akcije dobit će naše čokoladne proizvode, ali i druge poslastice, poput posebnog “čokoladnog” piva koje priprema Križevačka udruga pivara te suvenire čipkanog srca koje izrađuju Križevačke čipkarice.
"Uz mene kao voditelja kampanje u timu su bile Hajdana Rukavina i Ivona Zec, Robertove suradnice koje su se dokazale u mnoštvu kampanja koje su već odradile. Ivona kao community manager i copywriter, a Hajdana je kao crowdfunding ekspert radila na svim aspektima kampanje te nas je pazila i mentorirala od početka cijele ideje", predstavio je Tkalec tim koji je dva mjeseca marljivo pripremao provedbu ove akcije skupnog financiranja za križevačku Hedonu u tijesnoj suradnji s Petrom Gatarićem i Marijom Stančićem iz Udruge osoba s invaliditetom Križevci.