BRITANSKA vojska objavila je svoju najnoviju kampanju vrbovanja novih vojnika u svoje redove na plakatima koji ciljaju na milenijalce (osobe rođene između 1978. i 2000. godine), ovisnike o selfiejima i pahuljice (osjetljive mlade osobe), javlja BBC.
Novi dizajn plakata koji će se uskoro pojaviti diljem Velike Britanije cilja na mlade generacije i razbijanje stereotipa te naglašava potencijal današnjih odlika mladeži, poput samopouzdanja, usredotočenosti i energije.
Dizajn iz Prvog svjetskog rata
Plakati su dio vojne kampanje naziva This is Belonging, koja uključuje tv-reklame s mladim ljudima koji smatraju da ih se dovoljno ne cijeni na poslovima koje rade.
Dizajn podsjeća na poznati plakat iz Prvog svjetskog rata na kojem je prikazan bivši britanski ratni ministar Horatio Herbert Kitchener, no Alex Walton, kustosica Carskog ratnog muzeja, kaže kako taj plakat nikada nije službeno korišten za regrutaciju.
Plakat s Herbertom Kitchenerom prvi put se pojavio 5. rujna 1914. u sklopu naslovnice časopisa London Opinion. Časopis je kasnije tiskao vlastite plakate.
Iako je napravljeno samo 10.000 primjeraka, plakat je služio kao inspiracija brojnim drugim promidžbenim materijalima.
Kombinacija modernih trendova i povijesti
"Ono što je zanimljivo kod ove najnovije kampanje je da koristi moderne trendove, ali i stil plakata iz Prvog svjetskog rata", rekla je Alex Walton.
Međutim, smatra kustosica Walton, teme i poruke ovakvih modernih kampanja različite su od onih iz prošlosti. Dok izvorni imidž ministra Kitchenera, zajedno s drugim plakatima iz tog razdoblja, apelira na osjećaj dužnosti i obveze, danas je težište na prilici za osobni razvoj.
Na plakatima i žene u uniformi
U kampanjama regrutacije iz Prvog i Drugog svjetskog rata često se isticala muževnost, muškarcima je bila dodijeljena uloga zaštitnika obitelji, ali i države.
No u današnje vrijeme stvari su drugačije. Na dva od šest plakata koji će biti plasirani u sklopu najnovije vojne politike vrbovanja mladih u svoje redove, prikazane su žene u uniformi.