Poljsko tržište među pet je najvažnijih za hrvatski turizam, istaknuto je na susretu koji je Hrvatska turistička zajednica organizirala u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba, ugostivši predstavnike poljskog avioprijevoznika LOT, turističke turoperatore i agente te poljske novinare i blogere.
Tim su povodom predstavljeni ovogodišnji turistički rezultati ostvareni s tržišta Poljske, a predstavljeni su i letovi poljske aviokompanije LOT prema hrvatskim destinacijama u 2024. godini.
Top pet najvažnijih
Poljsko tržište ulazi u top pet najvažnijih za hrvatski turizam. U dosadašnjem dijelu godine iz Poljske je ostvareno 1,1 milijun dolazaka te više od 6,7 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od tri posto u dolascima i pola posto u noćenjima. Kada se taj rezultat usporedi s onim iz 2019. godine, Poljaci su u ovoj godini ostvarili rast od 12 posto u dolascima i devet posto u noćenjima.
Direktorica Sektora za strateške projekte Hrvatske turističke zajednice Ivana Curić Čabraja, prezentirala je ključne turističke trendove koje Hrvatska ostvaruje na poljskom tržištu, a pritom je istaknula i važnost suradnje s poljskim partnerima.
"Susret s predstavnicima LOT-a, našeg dugogodišnjeg partnera, ali i ostalim predstavnicima poljskog turističkog sektora bila je odlična prilika za dodatnim jačanjem poslovnih suradnji kada govorimo o turizmu naših zemalja. Vrlo smo zadovoljni dosad postignutim rezultatima, ali i trendovima te potencijalima koji nam se nude pa od tržišta Poljske i u budućnosti očekujemo snažan doprinos ukupnim turističkim rezultatima Hrvatske", rekla je Curić Čabraja.
"Poljska važna i za Zagreb"
Da je Poljska važno tržište i za grad Zagreb potvrdio je voditelj Kongresnog odjela Turističke zajednice grada Zagreba Zlatan Muftić , koji je poljskim gostima izrazio dobrodošlicu u Zagreb i na zagrebački Advent.
"Zagreb ima jedan od najljepših europskih advenata, ali je ujedno i riječ o cjelogodišnjoj destinaciji bogate i raznolike ponude. Imamo brojna zanimljiva događanja, kao što je primjerice Festival svjetla koji se održava na proljeće ili Zagreb Classic koji se održava na ljeto pa i ovom prilikom pozivam kolege iz Poljske da otkriju što to sve Zagreb čini zanimljivom i sadržajnom turističkom destinacijom", poručio je Muftić.
Predstavnici LOT-a, složili su se da je Hrvatska strateško tržište za tu aviokompaniju jer na tržištu Poljske uživa status omiljene inozemne destinacije Poljaka. Također, naglasili su kako će LOT nastaviti unaprjeđivati mrežu letova prema hrvatskim destinacijama, a trenutno je najviše letova usmjereno prema Zagrebu, Splitu i Dubrovniku.
"Poljaci vole Hrvatsku, vjerni su nam gosti koji posebno cijene kristalno čisto Jadransko more, očuvanu prirodu i hrvatsku kulturno-povijesnu baštinu. Omiljene destinacije su im Omiš, Makarska, Baška Voda i Split, odsjedaju u privatnom smještaju, ali sve više cijene naše odlične kampove i hotele više kategorije“, zaključila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj.