Pozivni centar 113 za ugrožene od koronavirusa prima više od 50.000 poziva na dan

Foto: Hina

RAVNATELJSTVO civilne zaštite izvijestilo je u petak da brojni stručnjaci volonteri pri pozivnom centru 113 ukupno prime više od 50.000 poziva građana na dan, a nakon većih izvanrednih stanja, poput zagrebačkog potresa, poziva bude i više.

Najčešća pitanja vezana su uz svakodnevni život stanovništva, poput - hoće li ususret Uskrsu hrvatski građani koji dolaze iz EU moći prijeći granicu, postoji li mogućnost prijenosa virusa preko dlake kućnih ljubimaca i kako se ponašati u samoizolaciji, stoji u objavi.

Neka pitanja su i koliko prije pojave simptoma je osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave te kome se možemo obratiti za psihološku pomoć. 

Pozivni centar s besplatnim brojem 113 uspostavljen je kako bi se jasnim uputama i savjetima te pravodobnim reagiranjem u doba pandemije koronavirusa pomoglo osobama i tvrtkama u reguliranju svakodnevnog života i zaštite zdravlja i poslovanja.

Brojni liječnici i stručnjaci volonteri iz sustava zdravstva, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Hrvatske gospodarske komore i civilne zaštite odgovaraju na pozive građana kako bi se ublažio teret koji nose epidemiolozi i drugi liječnici medicine koji djeluju u srcu pandemije. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.