Goran Husinec, sudski vještak za promet, u Dnevniku N1 televizije govorio je o teškoj prometnoj nesreći u kojoj je teško ozlijeđen bivši ministar obrane Mario Banožić, a jedna osoba je poginula.
Husinec je govorio o toksikološkom nalazu. "Obično se čeka oko tjedan dana, radi se analiza na droge, alkohol i sve drugo. To će trajati, ne ide to tako brzo. Ići će prometno pa meteorološko vještačenje itd. Vjerojatno nije dovršena ni obdukcija. Treba tu više mjeseci, to ide polako", rekao je.
Podsjetimo da je ranije danas ministar unutarnjih poslova novinarima izjavio da policija i DORH imaju informaciju o tome je li Banožić bio alkoholiziran.
Upitan zašto se ne zna ništa o brzini vožnje ni o tome je li Banožić bio alkoholiziran, odgovorio je protupitanjem: "Zašto mislite da se ne zna? Nije objavljeno. Jučer je bio očevid, danas je podnesena kaznena prijava, prema tome ide kriminalističko istraživanje svojim tijekom sukladno Zakonu o kaznenom postupku." "Oni koji imaju sve informacije u ovom trenutku su policija i Državno odvjetništvo, kad oni odluče što i je li mogu nešto od toga podijeliti s javnost, oni će to i napraviti", rekao je Božinović.
"Banožićev terenac ima ubrzanje kao Stojadin"
Husinec se osvrnuo i na vozilo kojim je Banožić upravljao. "To je terenac starijeg tipa, u pitanju je stariji automobil. On je jako spor, ubrzanje mu je koliko je nekad imao Stojadin, usko je vozilo, namijenjeno je za šumu i puno ga koriste za lov, nije baš za pretjecanje, pogotovo ne u magli."
Navodi da su vremenski uvjeti bili otežani zbog magle te da je magla najveći neprijatelj vozača. "Da je bila kiša, bila bi bolja vidljivost i vozači bi se sigurno bolje vidjeli. Magla je najveći neprijatelj vozača, jako se teško raspoznaju svjetla, teško se vide rubovi kolnika, teško se procjenjuju međusobne udaljenosti. Općenito treba izbjegavati vožnju po magli."
Husinec tvrdi da je željezni nosač na krovu terenca spasio život dojučerašnjem ministru. "On je imao sreće, to je čvrsto vozilo sa šasijom, imao je krovni nosač, željezni, koji mu je spasio život jer se krov nije uspio sfrkati. Krov se krenuo savijati, ali to je spriječio željezni bulbar. Taj čvrsti željezni nosač na krovu mu je spasio život."
"Kombi je isto čvrsto vozilo i možete vidjeti koliko je ovaj terenac bio jak kad je vozač kombija preminuo na mjestu", kazao je Husinec.