Foto: FAH
Da situacija bude gora, do ove je greške došlo zato što ima isto prezime kao osoba nad čijim je računom Agencija zapravo trebala provesti ovrhu, a s kojom on nema apsolutno nikakve veze. Uz sve, ta je osoba preminula.
Nakon prvotnog šoka, kada je shvatio da mu je račun blokiran, piše Glas Istre, Puljanin obratio za pomoć FINA-e tražeći da u što kraćem roku isprave grešku, odblokiraju mu račun i vrate novac.
Rečeno mu je da za uslugu deblokade računa treba platiti 450 kuna, a do danas nije dobio jasnu informaciju kada će mu novac biti vraćen. U međuvremenu je novac s njegovog računa, kojeg je zbog greške "povukla" FINA, agencija preusmjerila na račun HZZO-a, potvrđuje Puljanin.
"Oni su me pomiješali zbog prezimena s nekom drugom osobom koja je preminula i koja je jednoj turističkoj tvrtki bila dužna 650 tisuća kuna. Prvo mi je rečeno da za ponovno aktivaciju računa trebam platiti 450 kuna, da bi naknadno taj iznos prenamijenili u 185 kuna. Zašto bih ja išta plaćao kada je sve kompletno njihova greška koju su na kraju i sami priznali? Imam isto prezime kao taj čovjek i vjerojatno su sve proveli na osnovu prezimena, a ne na temelju OIB-a. No, to nije prvi slučaj, jer po istom principu su blokirali i mog prijatelja kojeg su također tražili novac za odblokiravanje računa, pa sve više počinjem vjerovati da se ne radi o slučajnosti", priča ogorčeni Puljanin.
"Fina mi je potvrdila da su me blokirali zbog duga određenoj turističkoj tvrtki s kojom nemam nikakve veze. Za ovako nešto vani bi netko dobio otkaz i snosio odgovornost, ali očito kod nas morate objašnjavati da niste krivi i trošiti vrijeme i živce na tuđe propuste", zaključuje.