Rimac najavio suradnju: "Vlasnicima Nevere će pružiti izvanredno iskustvo punjenja"

Foto: Press

Kompanija Bugatti Rimac udružila je snage s najvećom europskom open-brand mrežom punionica visoke snage IONITY, s ciljem pomicanja granica elektromobilnosti, priopćili su iz tvrtke Bugatti Rimac.

"Ovo partnerstvo spaja Rimac marku i rekordnu Rimac Neveru s ultrabrzom, pouzdanom i zelenom mrežom punionica tvrtke IONITY. Vlasnici Nevere, serijskog automobila s najbržim ubrzanjem na svijetu, kao i najvećom mogućom konzumacijom energije pri punjenju (500kW) čija je proizvodnja ograničena na 150 primjeraka, uživat će u neograničenom besplatnom punjenju na svim IONITY punionicama u 24 europske zemlje u trajanju od osam godina nakon isporuke automobila", poručuju iz tvrtke.

"Kada ljudi pomisle na Neveru, asocijacija su rekordne performanse, kao i revolucionarnih tehnologija. No, Nevera je prvobitno razvijena kao cestovni automobil, a ne kao trkaći automobil, stoga govorimo o hiperautomobilu koji je intuitivan za uporabu. Suradnja s tvrtkom IONITY omogućuje nam da vlasničko iskustvo Nevere podignemo na još višu razinu", rekao je Mate Rimac, osnivač i CEO Rimac Grupe.

"Raširena mreža punionica tvrtke IONITY savršena je za aktivnosti s našim automobilima"

Uz Rimac pogonski sklop i litij-mangan-nikalnu bateriju od 120kWh, Nevera dostiže WLTP* domet od 490 km i kapacitet punjenja od 500 kW. Kombinacija te tehnologije s nagrađivanim Halo punjačem kompanije IONITY, koji ima kapacitet od 350 kW, omogućuje punjenje baterije od 0 posto na 80% u manje od 25 minuta. 

"Raširena mreža punionica tvrtke IONITY savršena je za aktivnosti s našim automobilima. Njezina tehnologija punjenja visoke snage osigurava brzo i pouzdano punjenje diljem Europe i najkraća i najjednostavnija moguća zaustavljanja", dodao je Mate Rimac. 

"Standardi za ultrabrzo punjenje"

"IONITY je postavio standarde za ultrabrzo punjenje i besprijekorno korisničko iskustvo diljem Europe", istaknuo je Michael Hajesch, CEO kompanije IONITY.

"Partnerstvo s Rimcem savršen je odraz naših nastojanja da ostvarimo sjajne rezultate, pouzdanost i održivost. Temelji se na zajedničkim vrijednostima i revolucionarnim postignućima koje bilježimo svatko u svom području rada kako bismo omogućili i unaprijedili elektromobilnost", dodao je.

Paneuropska mreža ultrabrzih punionica IONITY-ja uključuje više od stanica koje su strateški raspoređene uz europske autoceste kako bi omogućile putovanja na velike udaljenosti diljem kontinenta. Mreža je dostupna vozilima svih brendova i kontinuirano se širi dodavanjem novih lokacija, dodatnih terminala za punjenje, solarnih krovova i povezanih usluga kako bi se unaprijedilo iskustvo na mjestu punjenja. 

"Osim što će vlasnicima Nevera hiperautomobila pružati izvanredno iskustvo punjenja tijekom putovanja, IONITY će postaviti HPC punionice na suvremenom Rimac Kampusu koji se trenutno gradi u okolici Zagreba. IONITY-jev hub sa šest punjača bit će danonoćno dostupan javnosti i posjetiteljima. Nadalje, kako bi se osnažila HPC infrastruktura na kampusu, dodatni punjači ugradit će se i u preostalim dijelovima kampusa. U planu je da se dio punjača postavi do kraja ove godine, što će osigurati njihovu dostupnost u trenutku predstavljanja prve faze kampusa 2024. godine", stoji u priopćenju.

Turneja: Nevera Tour

Kako bi proslavili zajedničku suradnju, Rimac i IONITY ovoga će se tjedna okupiti kako bi počeli turneju po Europi pod nazivom RIMAC x IONITY: Nevera Tour. Turneja će započeti u Rimac tvornici u Zagrebu i proći, kažu, neke od najboljih ruta po Europi, sa završnom točkom u Saint-Tropezu.

IONITY u Hrvatskoj trenutačno upravlja četirima postajama s 18 ultrabrzih punjača, a planira izgradnju dodatnih postaja, od kojih neke već trenutno gradi. Cilj je, kažu, izgraditi mrežu punionica smještenih svakih 150-200 km uz autocestu od Zagreba do Splita, kao i uz druge važne relacije.

*WLTP (svjetski usklađen postupak testiranja) svjetska je norma za određivanje razina onečišćujućih tvari, emisija CO2 i potrošnje goriva tradicionalnih i hibridnih automobila, kao i dometa potpuno električnih vozila.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.