RIMAC Grupa d.o.o. je u potpunosti operativna od 1. siječnja 2022., kao krovna tvrtka koja uključuje Bugatti Rimac d.o.o. (aktivna od studenog 2021.) i novu samostalnu tvrtku Rimac Technology d.o.o. Rimac Grupa je većinski dioničar u Bugatti Rimcu s 55% udjela, a Porsche je u vlasništvu preostalih 45%, dok Rimac Technology izdvajanjem postaje potpuno neovisna tvrtka u 100-postotnom vlasništvu Rimac Grupe, objavljeno je u priopćenju firme.
Što će raditi Rimac Technology?
Rimac Technology nastavit će širiti svoje aktivnosti u razvoju, proizvodnji i izvozu baterijskih sustava visokih performansi, električnih pogonskih sklopova, elektroničkih sustava i komponenti korisničkog sučelja koje su Rimac Automobili i prije razvijali i proizvodili za druge proizvođače, stekavši reputaciju pouzdanog dobavljača napredne tehnologije elektrifikacije visokih performansi.
Danas Rimac Technology surađuje s mnogim velikim proizvođačima automobila diljem Europe, koristeći znanja stečena u razvoju Nevere i mnogih drugih automobila za druge proizvođače kako bi ponudio niz proizvoda koji njihove kupce prati kroz cijeli proces stvaranja proizvoda - od koncepta do serijske proizvodnje.
"Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete"
U javnosti je poznato da je Rimac Technology surađivao s mnogim svjetskim proizvođačima automobila uključujući Porsche, Hyundai, Kiju, Automobili Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin, dok radi na mnogim drugim projektima koji su još uvijek nepoznati javnosti.
Nakon što su proteklih godina isporučili komponente za nekoliko maloserijskih automobila poput Aston Martina Valkyrie ili Pininfarina Battiste, Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete i proizvodit će desetke tisuća sustava visokih performansi godišnje do 2024. te nastaviti povećavati količine na nekoliko stotina tisuća sustava godišnje s proizvodima u rasponu od hibridnih baterijskih sustava do kompletnih platformi za vozila.
Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe. Kako Rimac Technology često radi na konkurentskim projektima za druge proizvođače automobila, za klijente jednako je važno da se njihovi projekti čuvaju u tajnosti, kao i da se isporučuju uz traženu cijenu, performanse i na vrijeme.
Rimac ostaje šef u obje tvrtke
Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Mate Rimac vodi i Bugatti Rimac i Rimac Technology. Bugatti i Rimac Automobili nastavljaju kao zasebne marke, djelujući kao dio Bugatti Rimca sa zajedničkim istraživanjem i razvojem i drugim ključnim funkcijama, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i distribucijske kanale. Bugatti Rimac predstavlja tvrtku koja će razvijati budućnost vozila Bugatti i Rimac, udruživanjem resursa i stručnosti u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim područjima.
Rimac Technology danas je tvrtka s 1000 ljudi sa sjedištem u Svetoj Nedelji. Od 2023. godine Rimac Grupa, uključujući Rimac Technology, imat će sjedište u novom Rimac Kampusu od 200.000 m2 na periferiji Zagreba u Hrvatskoj. Dovoljno velik da smjesti više od 2500 zaposlenika, Kampus će biti lokacija proizvodnje potpuno električnog hiperautomobila Nevera i budućih modela Rimac, kao i proizvodnje komponenti za druge proizvođače automobila.
Mate Rimac: Odvajanje poslovanja je prirodan korak
Mate Rimac, izvršni direktor Rimac Grupe, rekao je: "Ako se vratimo na sam početak poslovanja Rimac Automobila 2009. godine, san mi je bio napraviti vlastiti električni hiperautomobil.
S Neverom vjerujemo da smo ostvarili taj san, stvorili smo najbrže ubrzavajući automobil na svijetu koji nije 'samo' brz nego i udoban, upotrebljiv i koji pokazuje naše mogućnosti. Električni pogon, baterijski sustav, sustav Torque Vectoringa, povezivost, sustavi upravljanja i bezbrojni drugi električni sustavi na Neveri su sve naši vlastiti proizvodi, a svaki od njih se može prilagoditi aplikacijama koje možete pronaći na nizu vozila proizvedenih u većim serijama.
Odvajanje poslovanja za druge proizvođače u industriji u vlastiti entitet u obliku Rimac Technology tvrtke prirodan je korak jer su nam fokus dva potpuno različita tržišta, hiperautomobili i komponente. Na primjer - proizvodi tvrtke Rimac Technology, iako su na vrhuncu performansi, također moraju biti izuzetno troškovno konkurentni i proizvedeni u velikim količinama, dok su izazovi za hiperautomobile drugačiji.
Ova nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala, zadržavajući sinergiju među dvije kompanije - na primjer, koristeći vlastite hiperautomobile kao 'testne poligone' za novu tehnologiju prije nego što je ponudimo drugim proizvođačima automobila."