Rimčev direktor: U Zagrebu ćemo proizvoditi robotaksije za cijeli svijet

Foto: Verne, Željko Lukunić/Pixsell

Iz Vernea su poslali i priopćenje u kojemu su otkrili kako će graditi dva pogona, jedan u južnom dijelu Zagreba i jedan u Buzinu. Proizvodna hala će biti gotova do 10. mjeseca iduće godine, rekli su.

Mothership

Ključni dio Verne ekosustava i usluge je infrastruktura ili Mothership, navode.

„Mothership je dom u kojem se brinemo o našim vozilima. Ovdje se vozila Verne svakodnevno pregledavaju, svakodnevno održavaju, svakodnevno čiste i pune kako bi uvijek bila sigurna, čista i spremna da vas odvezu u novu avanturu. Prvi Mothership gradit će se u Zagrebu, pored našeg sjedišta u Buzinu“, rekao je Marko Pejković, izvršni direktor Vernea.

U Zagrebu proizvodni pogon

Pejković je najavio da tvrtka počinje graditi proizvodni pogon u Zagrebu za veliku proizvodnju autonomnih električnih vozila koja će se koristiti diljem svijeta.

"Lokacija proizvodnog pogona bit će u južnom dijelu Zagreba. Ovdje će se naša vozila sastavljati, kalibrirati i testirati. Ovaj proizvodni pogon stavit će Hrvatsku na kartu kao zemlju koja potiče razvoj ključnih tehnologija budućnosti koje će donijeti brojne dobrobiti zajednici i stvoriti značajan napredak u smjeru digitalnih i zelenih tehnologija“, rekao je Pejković.

Prvo u Zagrebu, onda u cijelom svijetu

"Prva će usluga vozila biti pokrenuta u Zagrebu. Nakon Zagreba, Verne usluga bit će dostupna i u drugim europskim gradovima (najprije u Velikoj Britaniji i Njemačkoj) te na Bliskom istoku. Tvrtka je već potpisala ugovore s 11 gradova u EU (Austrija, Njemačka), Velikoj Britaniji i Bliskom istoku, a pregovara s više od 30 gradova diljem svijeta koji žele postati Verneovi partneri", poručuju iz tvrtke.

"U partnerstvu s gradovima u kojima poslujemo, naša će usluga podržati druge održive i učinkovite načine kretanja po gradu poput hodanja, vožnje biciklom ili javnog prijevoza. Naša usluga nije konkurencija javnom prijevozu, već njegova nadopuna. Dugoročno, Verne bi trebao pomoći u uklanjanju potrebe za drugim ili trećim automobilom u kućanstvu koji zauzima parkirna mjesta, rijetko se koristi i predstavlja značajan trošak", dodaju iz tvrtke.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.