Samo u Hrvatskoj: Most vrijedan preko milijardu kuna ne vodi nikamo

Screenshot: RTL

NA DIJELU autoceste, koridoru 5 C preko rijeke Drave u Osijeku, pri završetku je izgradnja golemog mosta vrijednog preko milijardu kuna. Dok most čeka svečano otvaranje, nameće se pitanje - kamo taj most vodi?

Građen je kao dio autoputa, ali u Baranji autoputa nema, piše RTL.

Želite li tako autocestom iz Slavonije doći do Mađarske, doći ćete samo do Osijeka, jer u gradu na Dravi, zadnje su naplatne kućice. S desne obale rijeke Drave, možete doći do novoizgrađenog mosta, ali na lijevoj strani rijeke na istom mostu autoceste više nema. Novi most od milijardu i 17 milijuna kuna tako ne vodi nikamo.



Most će biti svečano otvoren u svibnju ove godine. No to ne znači i puštanje mosta u funkciju, jer iz Hrvatskih autocesta ističu kako nastavak autoceste neće skoro.

"Prema Planu građenja za 2016. godinu nije planirano izvođenje nikakvih većih građevinskih radova na dijelu od mosta Drava do Belog Manastira. Za dionicu od Belog Manastira do granice s Republikom Mađarskom u tijeku je koordinacija za utvrđivanje tehničkih elemenata na spoju autocesta na granici", navode iz Ureda uprave HAC-a.

Poticaj turizmu

U Turističkoj zajednici Baranja smatraju da bi izgradnja autoputa potakla turizam.

"Sama izgradnja autoputa bi izdigla turizam sigurno na 50 posto više nego što je to bilo do sada. To je paušalna ocjena, ali znamo što je takva izgradnja učinila drugim regijama. Sama logika nalaže da ako ste već izgradili most, izgradite i trasu do kraja", kaže Matej Perkušić, direktor TZ Baranja.

Za finalizaciju projekta čeka se dogovor s Mađarskom oko povlačenja novca iz EU fondova. No, za razliku od Hrvatske, Mađarska je svoj dio posla već odradila.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.