Šef IDS-a predao ministru peticiju sa 7693 potpisa za ukidanje tunelarine

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Predsjednik IDS-a Dalibor Paus predao je danas u Hrvatskom saboru ministru financija Marku Primorcu 7693 potpisa građana koji su svojim imenom i prezimenom potpisali peticiju za ukidanje tunelarine kroz Tunel Učku, izvijestio je IDS.

Naglasivši kako ministar Primorac "ima sada priliku ispraviti veliku nepravdu", predsjednik IDS-a je još jednom podsjetio kako su Krčki, Pelješki i Tunel Sveti Ilija besplatni te kako je odaziv građana na peticiju koju je pokrenuo IDS, potvrda da besplatan mora biti i Tunel Učka.

"Cestarina kroz Tunel Učka je dvanaest puta odnosno 1200 posto skuplja po kilometru puta nego cestarina na bilo kojoj dionici Hrvatskih autocesta. To nije pravedno i nije fer, i zato smo ministru Primorcu predali ovih 7693 potpisa. Vjerujem da će on, sukladno općem upravnom postupku, to dostaviti ministru Olegu Butkoviću", izjavio je Paus koji je potpise ministru Primorcu predao u dvorani Hrvatskog sabora. 

Predali i amandman na rebalans proračuna

Ministar financija Primorac danas je saborskim zastupnicima predstavio prijedlog rebalansa državnog proračuna za 2024. godinu. Klub IDS-a predao je i amandman na rebalans državnog proračuna kojim je zatraženo povećanje subvencije za BINA Istru s ciljem pokrivanja troškova tunelarine i ukidanjem plaćanja iste.

S druge strane, Vlada je rebalansom državnog proračuna predložila smanjenje naknade za BINA Istru u iznosu od 1.1 milijuna eura što je, smatraju u IDS-u, "otprilike dovoljno da se do kraja godine građani, koji Tunelom Učka svakodnevno odlaze na posao, liječenje, školovanje ili u posjet najbližima, voze besplatno".

"Nedopustivo je da istovremeno Vlada povećava sredstva pomoći BiH za prometnu povezanost i integraciju za gotovo isti taj iznos. Valjda ćemo najprije osigurati da se naši građani iz uglavnom Istarske i Primorsko-goranske županije prometno povežu i integriraju s ostatkom Hrvatske na pravedan način", zaključio je Paus.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.