CURE detalji istrage jedne od najstrašnijih željezničkih nesreća u hrvatskoj povijesti, u kojoj su poginuli strojovođa, kondukter i 17-godišnjak. Strojovođa iz Sindikata tvrdi da ima dokaze da signalizacija na cijeloj dionici pruge od Okučana do mjesta sudara nije bila ispravna.
"Mogu potvrditi da imamo čvrste, neoborive, provjerene i lako provjerljive dokaze da signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara putničkog u teretni vlak nije radila. Nije bila u funkciji i nikako nije mogla pružati informacije strojovođi.
Prave informacije po kojima bi on, sukladno propisanim procedurama, donosio odluke o vožnji i prometu vlaka. Također, dokazi upućuju na to da je u trenutku opreme vlaka iz kolodvora Okučani ta signalizacija već bila nefunkcionalna i nije radila", ističe za RTL Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske.
Tvrdi da će dokaze pokazati sutra na konferenciji za novinare. Iz HŽ Infrastrukture nisu ništa htjeli komentirati, već su uputili na policiju koja vodi istragu. Jučer su, podsjetimo, HŽ i istražitelji kazali da je signalizacija bila ispravna. Iz PU sisačko-moslavačke danas su priopćenjem kazali da ni nakon očevida ne znaju razlog zbog kojeg je putnički vlak udario u teretni.
Prema neslužbenim informacijama, strojovođa putničkog vlaka se u teretni zabio brzinom manjom od 90 kilometara na sat. Službeni rezultati istrage mogli bi biti poznati kroz najviše desetak dana. U međuvremenu, nastavlja se sanacija pruge na kojoj još stoje prevrnuti vlakovi.