RANIJE danas objavili smo kako će se danas na internetu objaviti više tekstova o Hrvatskoj nego što je objavljeno u cijeloj njenoj povijesti, još od osnutka. Tako tvrdi Tomislav Grubišić, vlasnik Mediatoolkita, zagrebačke marketinške tvrtke i istoimenog softvera koji prati popularnost neke osobe, proizvoda ili događaja. Ili, u ovom slučaju, države.
Naime, nakon pobjede nad Rusijom o Hrvatskoj se na svjetskim portalima pisalo više nego u posljednje tri godine zajedno. Na grafu koji je Grubišić objavio vidjelo se da je pola sata nakon utakmice bilo 20.000 objava na webu. Šef Mediatoolkita kaže kako je nakon pobjede nad Engleskom bilo gotovo 300 tisuća objava.
HTZ bilježi porast posjeta stranica od 250 %
Osim toga #Croatia je bio trending i sinoć na Twitteru, a prema novim informacijama čini se kako dolazi i do velikog interesa za stranice Hrvatske turističke zajednice.
Čini se kako je pobjeda Hrvatske nad Engleskom natjerala ljude širom svijeta da guglaju Hrvatsku.
Naime, HTZ je izvijestio kako danas bilježi rekorde, odnosno porast posjeta na svojim stranicama koji je veći za 250 posto nego lani u ovo doba godine.
"Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojoj smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Izvijestili su i kako su jučer proveli mini kampanju na svojem YouTube kanalu te kako su pritom korištene geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Lužnjiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve.
Milijunski pregledi
"Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale, 'view rate' videa porastao je za 161 %. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Lužnjiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda", izvijestili su.
"Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram", dodaju iz HTZ-a.
A finale je tek u nedjelju.