Najava dolazi nakon što se Akido Toyoda, predsjednik tvrtke , ispričao zbog masovnog opoziva u zadnjim mjesecima, tijekom kojeg je povučeno čak osam milijuna automobila zbog problema s papučicama gasa i podloškama za pod.
Problem se riješi za pola sata
Toyoda tijekom svog obraćanja nije dao puno detalja o tome što će tvrtka učiniti s 300,000 prodanih modela novog Priusa, u kojemu zbog pogreške u softveru nastaju problemi s kočenjem.
U Japanu je tvrtka već objasnila u čemu je problem kod novih Priusa, ali još uvijek nije rečeno što će se poduzeti, jedna osoba upućena u slučaj rekla je da se problem može riješiti u roku od 30 minuta.
Diljem svijeta Toyota je prodala 311,000 modela treće generacije Priusa od 2009. godine, od kojih je 176,000 prodano u Japanu, gdje Prius već osam mjeseci tržištem, a 103,000 u SAD-u, gdje je također među popularnijim automobilima.
Problemi se gomilaju
Toyota je objavila kako kočnice na novom Priusu nekad reagiraju sporo, ovisno o uvjetima na cesti. ABS sustav na novom Priusu u određenim uvjetima prelazi s elektroničkog na hidrauličko kočenje, što uzrokuje malo sporije kočenje.
Japanski ministar prometa Seiji Maehara u petak je rekao kako je naredio Toyoti da brzo riješi problem. "Čuo sam od ljudi u autoindustriji kako će Toyota početi ili s opozivom ili s velikom kampanjom popravaka. Vozači sami trebaju odlučiti koliko je problem ozbiljan, a mislim da se Toyota dovoljno ne brine za kupce", rekao je on.
Problemi s Priusom, jednim od ključnih dijelova Toyotine flote automobila, mogli bi dodatno ugroziti već ukaljani imidž te tvrtke, koja se posebno u SAD-u nalazi u velikim problemima. Problemi će vjerojatno doći kao nenadani poklon posrnulim američkim autodivovima, koji su već počeli iskorištavati vakuum nastao zbog Toyotinih nedaća.