PET dana nakon što smo poslali upit Autotroleju u vezi videosnimke na kojoj u jednom od njihovih autobusa iz rupe u podu šiklja voda, dobili smo odgovor.
Podsjetimo, čitateljica nam je poslala video koji je snimljen prošloga tjedna na liniji 3.
Pitali smo ih jesu li upoznati sa situacijom i kako je uopće došlo do nje.
Njihov odgovor prenosimo u cijelosti.
"Zahvaljujemo na upitu, te Vas obavještavamo kako smo upoznati i sa snimkom kao i s događajem u autobusu. Nažalost, i ovoga puta je izostalo objašnjenje prilikom objave snimke, odnosno činjenica da je navedenog dana u navedeno vrijeme padao pljusak, odnosno bila je riječ o neveri koja je u vrlo kratkom vremenu doslovno poplavila riječke prometnice gdje se počela zadržavati ogromna količina vode.
Uslijed toliko vode na prometnici, obzirom je riječ o niskom autobusu, isti je povukao određenu količinu vode koja je počela prodirati u unutrašnjost vozila i to na mjestu spoja dviju ploha.
Vozač je o navedenom obavijestio prometnika, te je vozilo po obavljenoj vožnji povučeno u garažu na pregled i popravak. Isto tako, kako putnici ne bi bili ostavljeni na kiši po tako ružnom vremenu, procijenjeno je kako će ovo vozilo uspjeti obaviti vožnju bez rizika za putnike", poručili su iz tvrtke Poslovni sustavi unutar čije je strukture i Autotrolej.