U više od 1500 dućana pokreće se kampanja protiv maloljetničkog konzumiranja alkohola

Ilustracija: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore (HGK) započelo je novo izdanje svoje društveno odgovorne kampanje "Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne", koju provodi u više od 1.558 prodavaonica, priopćili su u srijedu iz HGK.

U sklopu kampanje, diljem zemlje bit će istaknuti edukativni materijali koji upozoravaju na dosljednu primjernu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima. Među trgovačkim lancima koji sudjeluju u kampanji su i Kaufland, Konzum, Metro, Spar i Studenac.

Grupacija proizvođača piva pri HGK-u već desetljeće provodi kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' čime želi doprinijeti sprječavanju maloljetničke konzumacije alkohola. Iz HGK-a poručuju da je riječ o društvenom problemu koji "zahtijeva višerazinska partnerstva" te su ponosni što će, u sklopu suradnje s vodećim trgovačkim lancima, poruke kampanje biti istaknute u dosad najvećem broju prodavaonica.

"Vjerujemo da ćemo na ovaj način dosegnuti još veći broj ljudi, osobito trgovaca i roditelja maloljetnika, i dodatno osvijestiti sugrađane o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola“, rekla je predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore Ljudmila Bratko Gašpić.

U sklopu kampanje, na njezinoj internetskoj stranici, dostupan je i vodič za roditelje, pripremljen u suradnji s udrugom "Ti si OK". Roditelji u njemu mogu naći smjernice koje će im pomoći u odgojnom postupanju s maloljetnicima, pokazati im kako mogu otvoreno razgovarati i izgraditi odnos temeljen na povjerenju, ali i osvijestiti im važnost strukturiranog slobodnog vremena u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola, navode još iz HGK.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.