DO 2006. godine T-Com je u različite vidove edukacije korisnika o neželjenim posljedicama dialera uložio više od 3,4 milijuna kuna. Poručuju da su u kontinuitetu u posljednje tri godine poduzeli sve potrebne mjere, u skladu sa svojim zakonskim obvezama, te da i dalje po tom pitanju namjeravaju ulagati u zaštitu i edukaciju korisnika.
U priopćenju se podsjeća da je T-Com u posljednje tri godine svojim korisnicima omogućio besplatan instalacijski CD s programom uklanjanja dialera s korisničkih računala. Također, svim korisnicima Interneta, a ne samo svojim korisnicima, T-Com je pružio besplatnu zaštitu putem anti-dialer programa koji se može preuzeti na web stranici još od početka 2005. godine.
Krajem prošle godine prekinut je promet prema satelitskim brojevima koji su se koristili za zloupotrebu, a zaštitom međunarodnih poziva u travnju ove godine uveli smo poluautomatsko pozivanje prema listi visokorizičnih brojeva kreiranoj prema popisu Hrvatske agencije za telekomunikacije.
U kompaniji podsjećaju da su krajem travnja ove godine omogućili pregled poziva i kontrolu troškova putem weba, kroz uslugu Web Bill, a korisnici od kolovoza ove godine mogu koristiti i uslugu Limit iznosa računa koja omogućuje dodatnu kontrolu troškova putem govornog automata koji korisnike, prije nego što dosegnu limit od 500 kuna, obavještava o ostvarenoj potrošnji.
Korisnici mogu uputiti prigovor na visinu računa u roku od 30 dana od datuma njegova izdavanja, i u tom momentu dužni su platiti samo dio spornog računa u visini prosjeka računa u posljednja tri mjeseca, prije računa na koji se prigovor odnosi. Nezadovoljni odgovorom, nakon toga mogu se žaliti Povjerenstvu T-Coma za rješavanje žalbi na odluke o utemeljenosti prigovora potrošača, u čijem su sastavu i predstavnici udruga potrošača. U slučaju negativnog rješenja žalbi, korisnik uvijek ima mogućnost obratiti se sudu. Neovisno o tome T-Com omogućava obročno plaćanje računa, navodi se u priopćenju.