Foto: Index, 123rf
UBER je korisnicima u Hrvatskoj postao efikasan način kretanja do samog centra u najvećim hrvatskim gradovima, trgovačkih centara i kolodvora. Pokazala je to analiza Ubera prema svim lokacijama na koje su se Hrvati vozili u prošloj godini u Zagrebu, Rijeci i Splitu.
Uberovi korisnici u metropoli najčešće traže prijevoz do ili od autobusnog kolodvora, aerodroma i željezničkog kolodvora. Osim Zagrepčana, na ovim lokacijama Uber naručuju i mnogobrojni turisti koji dolaze u Zagreb. U centru grada najtraženije je križanje Tesline i Preradovićeve ulice, odnosno najbliža točka Cvjetnom trgu do koje se može doći autom. Čak 32 posto zagrebačkih vožnji prošle godine počelo je ili završilo upravo na tom mjestu. Slijede lokacije blizu Trga bana Jelačića: Europski trg i Kaptol, Gajeva ulica, Gundulićeva, križanje Petrinjske i Amruševe te Zrinjevac.
I Riječani se u Uber često pouzdaju kada putuju i moraju na vrijeme stići na autobusni kolodvor. Drugo omiljeno mjesto im je Tower centar, a zatim sam centar grada. U 15 najposjećenijih lokacija u Rijeci našla su se i četiri obrazovne institucije. Među ostalima, Uber vole studenti Veleučilišta Rijeka, medicine i prava.
150.000 ljudi u Hrvatskoj koristi Uber
Od 150.000 Hrvata koji koriste Uber, čak 40 posto vozi se njime nekoliko puta tjedno. 83 posto kaže da je to zbog prihvatljivih cijena, a 71 posto kao veliku prednost ističe lakoću naručivanja vožnje. Posebno cijene transparentnost cijena, odnosno što i prije no što sjednu u auto Uberovog partnera znaju koliko će ih vožnja koštati.
“Uber je u ove dvije i pol godine postao sastavni dio života građana koji cijene sigurnu, transparentnu i učinkovitu uslugu. Bez obzira idu li u izlazak, na posao ili na ručak kod obitelji, znaju da će s Uberom tamo stići sigurno i uz prihvatljivu cijenu. Cijenimo ukazano povjerenje te nastavljamo raditi na unapređenju i širenju naše usluge kako bi se svi građani bezbrižno mogli kretati u gradovima”, rekao je Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu.
Istraživanje o najpopularnijim lokacijama u gradovima Uber je proveo tijekom 2017. godine potpuno anonimno, bilježeći početne i odredišne lokacije putnika.