Unatoč štrajku prijevoz bolesnika u Zagrebu odvija se normalno

Foto: Patrik Macek/Pixsell

U ZAGREBAČKOM Zavodu za hitnu medicinu jutros je započeo sa štrajkom određeni broj vozača sanitetskog prijevoza, no unutarnjom preraspodjelom djelatnika osiguran je nesmetani prijevoz bolesnika u zagrebačke zdravstvene ustanove, izjavio je ravnatelj Zavoda Žarko Rašić.

Zavod je od suda zatražio zabranu štrajka s obzirom na to da prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti štrajk nije moguće organizirati u zavodima za hitnu medicinu, izjavio je Rašić.

>> Počeo štrajk sanitetskog prijevoza u Zagrebu, traže veće plaće

"U ovom trenutku sve funkcionira normalno. Svi bolesnici su prevezeni na dijalizu, nema dugih čekanja, a u pričuvi imamo i 15 vozača ZET-a, kao i 30-ak djelatnika iz ostalih zagrebačkih ustanova - vozača i medicinskih sestara, koji su spremni uskočiti", kazao je i dodao kako je na terenu kao i inače 31 ekipa sanitetskog prijevoza. 

Jutros se nije moglo doći do čelnika Hrvatskog sindikata sanitetskog prijevoza koji su za srijedu najavili početak štrajka kojim traže da se u koeficijentima i plaćama izjednače s kolegama u Hitnoj pomoći, što bi na godišnjoj razini stajalo oko dva milijuna kuna.

Beroš nudi kompromis

Sindikat štrajkom traži izmjenu vladine Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova, kako bi se sanitetskom prijevozu vratili stari koeficijenti, umanjeni nakon razdvajanja Hitne pomoći i sanitetskog prijevoza 2011. godine.

Jučer su održani višesatni razgovori u Ministarstvu zdravstva s Hrvatskim sindikatom sanitetskog prijevoza na čelu s Mišelom Majetićem, tijekom kojih je ministar zdravstva Vili Beroš ponudio kompromisnu izmjenu koeficijenata složenosti posla.

Beroš je jutros u povodu štrajka izjavio kako je Zagrebački zavod za hitnu medicinu zatražio od suda mišljenje je li štrajk zakonit, a do odluke suda njegov je zadatak osigurati pravovremeno funkcioniranje službe.

Ministar je rekao kako se štrajk ne bi trebao osjetiti jer su se u Zavodu za hitnu medicinu grada Zagreb organizirali tako da i dalje imaju dovoljan broj vozača dnevno.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.