Vlak kasnio dva sata. HŽ: Putnica je napala konduktera i gurnula ga, pao je

Fotografija nema veze s događajem opisanim u tekstu Ilustracija: Tomislav Miletic/PIXSELL

Vlak koji se danas uputio iz Splita za Zagreb na kolodvoru u Vrhovinama stajao je više od dva sata, i to zbog putnice bez valjane karte, ispričala je čitateljica Indexa. Dodala je i da kondukter nije htio nastaviti vožnju dok se situacija ne razriješi pa je pozvana i policija. 

Navodno je putnica imala kartu, ali nije imala rezervirano mjesto za to putovanje. Iz Policijske uprave ličko-senjske za Index su potvrdili da su dojavu zaprimili u 13:15. Vlak je, kako su nam rekli, stao u 13:03 i na željezničkoj stanici stajao do 14:53. Dodali su i da utvrđuju sve okolnosti događaja.

HŽ: Vlak je kasnio, ali zato što je putnica gurnula konduktera

Iz Hrvatskih željeznica za Index, pak, poručuju da je vlak kasnio jer je putnica verbalno napala i gurnula konduktera. On je, kažu, pao te je policija pozvana zbog toga. Kada je vlak došao u Zagreb, kažu, u bolnici su mu utvrđene lakše tjelesne ozljede.

Njihov odgovor objavljujemo u cijelosti:

"Ispričavamo se putnicima vlaka 520 zbog kašnjenja.

Nakon zaustavljanja vlaka 520 (Split 8.23 – Zagreb GK 15.09) oko 13.00 h u kolodvoru Vrhovine, kondukter je stajao na vratima vlaka i zatražio kartu od putnice koja je ulazila u vlak. Putnica ga je verbalno napala i gurnula nakon čega je kondukter pao. Zbog tog incidenta pozvana je policija. Po završetku uviđaja vlak 520 nastavio je vožnju uz 109 min kašnjenja. Po dolasku u Zagreb GK kondukter je otišao u bolnicu gdje mu je utvrđena lakša ozljeda.   

"Putnici imaju pravo na povrat novca"

S obzirom na ukupno kašnjenje vlaka dulje od 120 minuta, sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u visini od 50 % cijene karte. Zahtjev za ostvarivanje navedenog prava putnici mogu preuzeti online u dijelu Naknada za kašnjenje ili na blagajnama. Zahtjev putnici mogu poslati poštom ili na e-mail reklamacije@hzpp.hr", poručili su iz HŽ-a.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.