Prema idejnom planu dio trase podzemne željeznice išao bi trasom zapad-istok, od Malešnice do Borongaja, dio trasom sjever-jug od Trga bana Jelačića do Dugava. Od Trga bana Jelačića do Dugava postojale bi dvije trase: jedna preko Ulice Hrvatske bratske zajednice, a jedan preko Kruga. Osim te tri, postojale bi još dvije linije Špansko – Dubec i Prečko – Dubrava.
Matoš je dodao kako su trase podložne eventualnim promjenama, te kako metro neće u potpunosti ukinuti tramvaje, nego će se samo neke tramvajske linije ukinuti.
Na pojedinim dijelovima trase koristit će se postojeća tramvajska mreža, što je jedna od prednosti lakošinske željeznice koja ispod zemlje prolazi središtem grada, a na periferiji se izlazi na površinu. Prosječna brzina lakošinske željeznice je između 25 i 35 km/h, a kapacitet je 10.000 putnika po smjeru u jednom satu, piše Jutarnji.
Pretpostavlja se kako bi prva dionica mogla biti puštena u promet u roku od dvije godine nakon početka gradnje, a kako je linija Malešnica- Borongaj najopterećenija vjerojatno će ona biti prva puštena u promet.