Zagreb gradi novu tramvajsku prugu u Heinzelovoj. Objavljeni detalji

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Nakon dugog niza godina u kojima u Zagrebu nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge, uz izgradnju pruge na Sarajevskoj cesti koja je pokrenuta prije desetak dana, danas je pokrenuta i realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici, od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću, objavio je Grad Zagreb.

Grad Zagreb je danas uputio u prethodno savjetovanje predmet nabave za gradnju nove pruge procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao.

"Grad Zagreb ulaže ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu, što se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog mosta i Šarengradske", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević. 

Podsjećamo da je Grad Zagreb u travnju započeo izgradnju novog centra Paromlin, u srpnju obnovu Doma sportova i izgradnju bazena u Španskom, dok je u listopadu započela izgradnja nove Sarajevske ceste. 

"S početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzelovoj, sada je u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu", pišu u priopćenju.

Ovim projektom predviđena je izgradnja dvokolosiječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica, Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3700 m, te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge. 

Nadalje, projektom su planirana nova rješenja pričvršćenja kolosijeka s jednostavnom i brzom ugradnjom, većom trajnošću, manjom vrijednošću ekvivalentne razine buke, što u konačnici rezultira i jednostavnijim i ekonomičnijim održavanjem. 

Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. godine te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.