VEDRAN STRUKAR, PR stručnjak, jučer ujutro je u poslovnici Fine u Zagrebu zabilježio prizor kako jedna od službenica za vrijeme radnog vremena čita zabavne sadržaje na portalima.
Nakon objave, Strukara su zvali iz Fine.
"Niti pola sata nakon što sam objavio ovaj post, zove me nepoznati fiksni broj, javim se, a na liniji gospođa s fotografije. Tako se predstavila; nije rekla ime. Kaže da sam prekršio zakon jer sam je fotografirao u Fini iako je to strogo zabranjeno i da mogu kazneno odgovarati", napisao je, među ostalim, Strukar.
Potom mu je Facebook uklonio objavu.
Index je još jučer pitao Finu o ovom događaju. Odgovorili su nam danas.
"Klijent koji je javno objavio svoju verziju događaja čekao je ispred šaltera kao drugi klijent na redu. Dok je čekao, klijent je glasno negodovao zbog toga što, po njegovome mišljenju, nije bio otvoren dovoljan broj šaltera. Tada mu je prišao jedan od zaposlenika Fine kako bi mu pomogao te ga je uputio na popunjavanje potrebnog obrasca dok čeka red. Klijent se nakon toga udaljio do drugog šaltera gdje nije bilo klijenata kako bi popunio obrazac. Tada je (unatoč jasno istaknutoj zabrani fotografiranja) fotografirao zaposlenicu koja radi na potpuno drugim poslovima te zbog osjetljivosti štićenih podataka nije ovlaštena pristupati sustavu i podacima za vrstu usluge koju je klijent tražio", kažu iz Fine.
Kažu da je fotografiranje zabranjeno, ali i da zaposlenica nije smjela zvati klijenta
Kažu da je fotografiranje zabranjeno zbog sigurnosti klijenata i zaposlenika. Dodaju da su u prošlosti imali oružanih napada sa smrtnim posljedicama.
"Fotografiranje u Fininim poslovnicama zabranjeno je zbog sigurnosti i klijenata i naših zaposlenika jer smo, nažalost, u povijesti Fine bili suočeni i s oružanim napadima sa smrtnim posljedicama", kažu.
No dodaju kako smatraju neprimjerenim da zaposlenici pregledavaju stranice koje nemaju veze s poslom.
"Unatoč svemu, smatramo neprimjerenim da zaposlenici za vrijeme radnog vremena posjećuju internetske stranice koje nisu vezane uz posao. Zato je u Fini već duže vrijeme zaposlenicima onemogućen pristup većini internetskog zabavnog sadržaja poput društvenih mreža, igara, video streamova i slično. Isto tako, smatramo da je zaposlenica Fine pogriješila što je samoinicijativno nazvala klijenta zbog navedenog slučaja, zbog čega je zaposlenici izrečena opomena. Zbog navedenog propusta klijentu se ispričavamo", kažu.
"Htjeli bismo iskoristiti medijsku pažnju i pozvati građane da većinu Fininih usluga mogu brzo i jednostavno obaviti putem interneta. Osobito želimo naglasiti mogućnost pristupa svim potrebnim podacima koje klijenti traže a vezani su uz prisilnu naplatu na novčanim sredstvima. Putem e-Građana klijenti mogu pristupiti usluzi e-Blokade te dobiti besplatno uvid u Očevidnik neizvršenih osnova za plaćanje koji sadrži podatke o ukupnom iznosu duga, ovrhovoditelju, statusu duga te mnoge druge podatke. Klijenti također putem Online servisa za predaju dokumentacije mogu predati zahtjev za otvaranje zaštićenog računa te mnoge druge zahtjeve bez potrebe dolaska u poslovnicu", priopćili su.