POČETKOM DEVEDESETIH godina braća Bert i John Jacobs krenula su na izlet po istočnoj obali SAD-a prodajući šarene majice s apstraktnim dizajnom od vrata do vrata.
No posao im nije išao dobro. Četiri godine kasnije poslovali su toliko loše da su imali samo 78 dolara.
"Razmišljali smo o tome da odustanemo", prisjetio se Bert Jacobs za CNNMoney. Ali nakon što su često razgovarali o svakodnevnoj poplavi negativnih vijesti, pomislili su da bi pozitivna poruka na majici mogla preokrenuti stvari.
Braća su na majice otisnula slogan "Život je dobar". Bio je to potez koji im je promijenio posao. Nakon tri godine poslovanja ostvarili su milijun dolara prihoda.
Brend "Life is Good" donosi stotine milijuna dolara prihoda godišnje
Danas njihov lifestyle brend "Life is Good" donosi oko 100 milijuna dolara prihoda godišnje, a prodaju razne proizvode, od majica i pidžama do predmeta za kućanstvo.
Braća Jacobs odrasla su u Needhamu, u državi Massachusetts. Godine 1989., kada su imali 24 i 21 godinu, dizajnirali su prvu majicu i prodali je na ulicama Bostona.
"Obojica smo htjeli živjeti od umjetnosti. Svijet likovne umjetnosti nas je plašio, dok nam se ideja umjetnosti na majicama činila razboritijom", rekao je Bert Jacobs.
Godine 1994. stvorili su lik nasmiješenog Jakea i tiskali ga na majice sa sloganom "Life is Good". Na uličnom sajmu u Cambridgeu u Massachusettsu za sat vremena rasprodali su svih 48 majica.
"To je potvrdilo ono čemu smo se nadali: ljudi žele nešto pozitivno", rekao je Jacobs.
Nakon što su dizajnirali proizvode koje su kupci dobro prihvaćali posao je krenuo. Prihodi su 2007. godine dosegnuli 100 milijuna dolara.
Nisu htjeli otkriti koliko su uprihodili prošle godine, samo kažu da se posao zdravo razvija. Od godišnjeg prihoda 10 posto daju dobrotvornim ustanovama koje pomažu siromašnoj djeci.
Braća Jacobs još uvijek su vlasnici tvrtke sa sjedištem u Bostonu koja ima 178 zaposlenika. Njihovi proizvodi prodaju se u više od 2500 trgovina u SAD-u i Kanadi, a preko dostave i u mnogim zemljama svijeta.
Iako je posao sada znatno veći, Bert Jacobs kaže da mu je cilj isti kao i kada su započeli - širenje optimizma.
"To je misija koja je danas važnija nego ikad", rekao je.