Zašto u HAC-u i dalje štite fantomskog zaposlenika Josipa Pocrnića?

INDEXOVI recentni napisi o mutnim poslovima u Hrvatskim autocestama među mnogim su zaposlenicima te državne firme izazvali burne reakcije. Svi su oni, kako kažu, svjesni korupcije u HAC-u, ali zbog straha za svoja radna mjesta ne usude s o njoj javno progovoriti. Stoga se i u čestitkama zbog razotkrivanja iste, adresiranim na našu redakciju, trude ostati anonimni.

Proteklih smo dana, a posebno nakon što je Index otkrio da se ministar Darko Milinović u Gospiću sastao s HAC-ovim "fantomskim zaposlenikom" Josipom Pocrnićem, dobili više dojava o potencijalnim aferama u toj državnoj firmi, a posebno se ističe jedna pošiljka koja je stigla na našu adresu. Ta pošiljka sadrži dokumente koji dodatno potvrđuju navode da Pocrnić od HAC-a prima plaću iako ne radi ništa, a autentičnost dokumentacije potvrdili su i naši dobro upućeni izvori u Hrvatskim autocestama!

U HAC-u se štedi dvostranim printanjem

"U cilju istine, i u cilju razotkrivanja kriminala u HAC-u, šaljem Vam ovaj materijal", stoji u poruci uz dokumente koje smo dobili, nakon čega dolazi vrlo zanimljiva napomena: "Molim Vas obavezno napišite da je poslani materijal printan dvostrano, jer mi u HAC-u na taj način štedimo :-)"

Radi se o dokumentaciji koja detaljno prikazuje Pocrnićevo kretanje službenim automobilom od 8. studenog 2007. godine do 1. prosinca 2008. godine, a koja dokazuje da navodi HAC-ovog direktora Sektora za održavanje Stjepana Klarića, koji je nakon razotkrivanja afere rekao da Pocrnić radi u sektoru za sigurnost zajedno sa savjetnikom Uprave Svemirom Vrsaljkom, stoje na klimavim nogama! Dokumenti koje posjeduje Index također osporavaju i izjavu ministra Milinovića koji je prije dva tjedna kazao da mu je predsjednik Uprave HAC-a rekao kako Pocrnić "normalno radi"!

Kretanje službenog vozila kao dokaz o (ne)radu

No, ukoliko Pocrnić "normalno radi", odnosno ako normalno dolazi na svoje radno mjesto u Brinju, kako je moguće da je u Brinje službenim automobilom (registracija ZG 4735 AT) dolazio svega nekoliko puta mjesečno? Kako je moguće da je bilo radnih dana tijekom kojih nije niti izlazio iz Gospića? Kako je moguće da je na autocestu iz Gospića vrlo rijetko izlazio prije 10 sati ujutro (a uglavnom i znatno kasnije) s obzirom da bi mu radni dan trebao počinjati u ranim jutarnjim satima?

Osvrnimo se i na mogućnost da je Pocrnić doista radio sa savjetnikom za sigurnost Svemirom Vrsaljkom (koji ni sam ne posjećuje prečesto svoj ured u Vukovarskoj ulici u Zagrebu, pa je u njemu tijekom devet mjeseci proveo tek 64 sata). Tijekom cijele 2008. godine, Pocrnić je u Zagrebu bio jedva dvadesetak puta. No, možda su on i Vrsaljko zajedno radili s terena? Možda, ali to se ne čini vjerojatnim.

Index, naime, posjeduje i ispis kretanja službenog automobila Svemira Vrsaljka u istom tom razdoblju iz kojega je sasvim jasno da se Vrsaljko i Pocrnić gotovo nisu niti mogli sresti! A prilično je čudno da se Pocrnić i njegov navodni šef uopće nisu viđali. Pogotovo jer, kako je izjavio Stjepan Klarić, rade zajedno.

Policija i HAC-ova unutarnja kontrola provode istragu, a Pocrnić i dalje prima plaću!

Sindikalac koji je razotkrio aferu "fantomskog zaposlenika" (a Pocrnić je doista fantom u svakom smislu riječi s obzirom da je do njegove fotografije gotovo nemoguće doći, a radnici HAC-a koji su ga imali prilike vidjeti mogu se nabrojati na prste jedne ruke) Mijat Stanić, poručuje kako su sada na redu nadležne institucije. HAC-ova unutarnja kontrola navodno je započela istragu, a za "slučaj Pocrnić" zainteresiralo se i zagrebačko Državno odvjetništvo koje je od policije zatražilo da provede istragu i prikupi potrebne obavijesti.

"Od unutarnje kontrole očekujem samo poštenu istragu. Dakle da ne brišu podatke iz sustava ili izmišljaju odjele u kojima je Pocrnić zaposlen", poručuje predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić. Ukoliko HAC-ova unutarnja kontrola ne može sama doći do dokumentacije o HDZ-ovcu iz Gospića i navodnom Milinovićevom štićeniku Pocrniću, Index će im rado ustupiti podatke s kojima raspolaže.

Podsjećamo, Pocrnić u HAC-u kao vozač radi već više od tri godine i prima plaću od oko pet tisuća kuna. Naši izvori iz HAC-a potvrdili su nam i da je normalno primio plaću za rujan, iako su podaci o njegovom "radu" javno razotkriveni 23. rujna.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.