Indexu se javila Zagrepčanka koja se požalila na iskustvo s dostavom paketa putem Hrvatske pošte.
"Paket mi je nakon tjedana čekanja predan uništen, natopljen vodom, raspakiran..."
Kako nam je rekla A. B. (puni podaci poznati redakciji, op. a.), paket je do nje putovao više od mjesec dana, a otkad je ušao u Hrvatsku prošla su tri tjedna do jučer, kada joj je napokon uručen. No ono što ju je šokiralo jest to u kakvom je stanju došao paket.
"Paket koji sam nakon višetjedne potrage uspjela preuzeti u poslovnici Hrvatske pošte došao je uništen, natopljen vodom, raspakiran, neprepoznatljiv. Iz Poljske je poslan 11.12.2024., u Hrvatsku je ušao 22.12.2024. i od tada mu nisam mogla ući u trag. Dostavljači se mijenjali, paket mijenjao poštanske urede i nakon mog inzistiranja uručen mi je ovako kako vidite u slikama", rekla je A. B. Indexu.
Kako je pojasnila, paket je preuzela jučer u pošti na zagrebačkoj Novoj Vesi.
"Paket mi je uručen jučer, ali nakon što sam na trackingu na stranicama Hrvatske pošte vidjela da se nalazi u pošti na Novoj Vesi. Moram reći da su službenice bile ljubazne, napisali smo prigovor i zapisnik o uništenom paketu", ispričala nam je Zagrepčanka.
Hrvatska pošta: Paket nije bio dobro zapakiran
Upitali smo o ovom slučaju Hrvatsku poštu, a ovako glasi njihov odgovor, koji prenosimo u cijelosti:
"Pošiljka i sadržaj oštećeni su u transportu zbog neadekvatnog pakiranja sadržaja, no kolege nažalost ne mogu utvrditi u kojoj fazi transporta su nastala oštećenja s obzirom na to da je pošiljka poslana iz Poljske. Naime, u pošiljci nije bilo umetnute ispune poput papira, stiropora ili folije s mjehurićima, zbog čega je najvjerojatnije došlo do oštećenja uslijed utjecaja vanjske sile poput udarca ili nagnječenja od strane težih paketa. Žao nam je zbog navedenog slučaja.
Napominjemo kako je pošiljka prvotno pristigla na dostavu kolegama u poštanski ured 10000 Zagreb, no na zahtjev korisnice paket je preusmjeren na isporuku u poštanski ured 10112 Zagreb.
Pozivamo korisnike da prije slanja svakako provjere upute o pakiranju paketa koje su dostupne na našim internetskim stranicama - https://www.posta.hr/zapakirajte-paket-kako-treba-i-pola-posla-je-gotovo", poručili su iz Hrvatske pošte.
Čitateljica tvrdi da Pošta ne govori istinu
Na ovaj odgovor pošte ponovo se osvrnula Zagrepčanka A.B. koja tvrdi kako je riječ o neistinama.
"Paket je bio dobro zapakiran u kutiju, a sadržaj je dodatno bio zaštićen vrećicama sa zračnim jastučićima, što može potvrditi djelatnica pošte koja je paket raspakirala. Međutim, paket je bio potpuno natopljen vodom, što sigurno ne spada u standardnu uslugu isporuke niti je rezultat udarca težeg paketa", poručila je sugovornica.
Iznijela je još neke tvrdnje oko dostave paketa.
"Isporuka paketa u pošti na Novoj Vesi nije problem. Problem je što su paket vozili po Zagrebu od 22.12.2024. Osim toga, dostavljači su lagali o pokušaju isporuke paketa 3.1., dok su mi u pošti potvrdili da dostavljač toga dana nije ni stigao dostaviti pošiljku, što je vidljivo i u njihovom sustavu. Nakon 3.1. paket je potpuno nestao sve dok ga nisam počela tražiti putem osobnih kanala", poručila je A.B.