U ZAGREB je stigao prvi rabljeni tramvaj od njih 11, koliko ih je kupljeno od njemačkog grada Augsburga.
Sindikat Zagrebačkog holdinga - ZET Zagreb objavio je na Facebooku da je neosporno, gledajući izvana, da se radi o “starijem modelu” tramvaja.
"Sad vidimo koliko su putnici zakinuti"
"Međutim kada pogledate kako taj tramvaj izgleda iz vana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevoza zakinuti i oštećeni kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja", piše predsjednik Sindikata Dražen Jović.
"Naši niskopodni tramvaji nisu dobro održavani, servisirani i već sada izgledaju dosta zapušteno i neuredno, a skoro su duplo mlađi od njemačkih tramvaja iz Augsburga, ali uporno se taj problem ignorira i Končar uredno dobiva poslove nabave i održavanja (natječaji?) tramvaja u Zagrebu", piše Jović.
Kaže da je potpuno jasno da održavanje i servisiranje tramvaja u Zagrebu moraju i trebaju dobiti radnici ZET-a.
"Samo tako ćemo imati kvalitetne, uredne, funkcionalne tramvaje, jer se vidi i danas da vozila koja servisiraju radnici ZET-a, a koja su stara nekoliko desetljeća (CKD vozila i Đuro Daković), bolje i urednije izgledaju od vozila koja su stara 15-ak godina, a koje servisiraju 'vanjske tvrtke' danas u ZET-u", navodi Jović.
"Opet nam Nijemci održavaju lekciju"
"Niti jednu 'vanjsku tvrtku' ne zanima urednost, kvaliteta naših vozila, jer oni svaki dan nakon kraja radnog vremena u 15:00 odlaze iz ZET-a, a naši radnici na održavanju i servisiranju, rade od 00-24h. Opet nam Nijemci održavaju lekciju kako vozilo staro 'četvrt stoljeća' izgleda u odnosu na naš vozni park, a samo iz razloga održavanja i servisiranja vozila, ali i kvalitete samoga proizvoda", piše predsjednik sindikata.
Zagreb zaslužuje tramvaje kvalitete Stadlera, Siemensa, Škode i slično, da ih servisiraju radnici ZET-a, sva ostala rješenja su promašena, privremena i nepouzdana, tvrdi Dražen Jović.