Ideja je zanimljiva i atraktivna no pitanje je koliko poskupljuje mlijeko i koliko je kupaca spremno platiti višu cijenu zbog ambalaže. Mlijeko je proizvod široke potrošnje i zahtjeva što nižu cijenu. Ovaj tetrapak nema šanse sa običnim kravljim mlijekom. Eventualno za posebna skuplja ljekovita mlijeka, kao magareće, konjsko ili bademovo... ili ptičje :-) ona mlijeka koja imaju tržište spremno platiti višu cijenu. Nažalost, profit, a ne kvaliteta je ono što oblikuje proizvod i njegovo postojanje na tržištu. Danas je većina proizvoda vrlo kratkotrajna i ispravna toliko da udovoljava minimumu propisa, ako i minimumu. Jako puno genijalnih i kvalitetnih proizvoda ne prolazi na tržištu jer nemaju dovoljan broj kupaca, nisu profitabilni. Najbolji profit je masovna prodaja nekvalitetnog kratkotrajnog jeftinog smeća, uz ciljani i dobar marketing jer većina kupaca su ustvari velika djeca. A proizvođači se ograđuju od posljedica sa sitnim tekstom primjene na jeftinoj ambalaži.