Poljski umjetnik Igor Dobrowolski nedavno je predstavio projekt koji je privukao pažnju mnogih, ali ne zato što prikazuje nešto prelijepo, naprotiv. Uzeo je uznemirujuće fotografije i od njih napravio "reklame" poznatih kompanija koje su i jedne od najvećih uzroka za ovakve prizore.
Tako je primjerice na reklami za Coca-Colu kornjača koja je ostala "zarobljena" u plastičnoj ambalaži, baš kao i na reklami za Starbucks na kojoj je ptica čiji je kljun ostao zaglavljen u čepu. Naravno, zbog toga ga nije više mogla normalno koristiti pa je uginula.
Sve ove fotografije nažalost pokazuju da čovječanstvo još uvijek ide u pogrešnom smjeru, a nisu samo krive ove velike kompanije, nego i obični ljudi koji ne recikliraju otpad, ne razdvajaju ga i bacaju ga po prirodi. Svi misle da se ništa neće dogoditi ako bace jedan mali omot od čokoladice kraj puta ili čep od boce koji nitko neće ni vidjeti...