10 primjera kad su proizvođači jeftinim trikovima prevarili kupce

37K
Nije ništa novo i neobično da proizvođači posežu za razno raznim trikovima kako bi primamili kupce i zainteresirali ih za svoj proizvod. No potpuno je neprihvatljivo kad se proizvođači služe jeftinim i podlim trikovima kako bi nasamarili ljude.

Stavljanje jednake količine proizvoda u veće ambalaže i slični jeftini trikovi nažalost su naša svakodnevnica i dan danas...

1. Dva Snickersa zapravo nisu dva Snickersa, ni po veličini, ni po gramaži.

2. Velikim slovima napisano je "100% sok", no u nastavku mnogo manjim slovima piše "i ostali sastojci". Toliko o stopostotnom soku.

3. Ovo je trebala biti košara puna čokoladnih jaja...

4. XL pakiranje i obično pakiranje jednake su veličine.

5. Evo koliko začina zapravo dobijete u novom pakiranju.

6. Proizvođači se koriste bezobraznim trikovima kako bi pakiranja učinila na prvi pogled većima.

7. Još jedan jeftin trik - ovaj sendvič izgleda kao da je pun salame i sira, no veći dio su stavili samo tamo gdje je prerezan.

8. "Velike vrećice" čipsa jednake su težine kao i obične vrećice.

9. Ovaj proizvod s vitaminom A zapravo ima 0% vitamina A.

10. Najvažniji dio uvijek je napisan sitnijim slovima...

Vezano

Popularno

Najnovije

3 komentara
Za komentiranje otvori Lajk.hr
OttoGrunt   •  11 travnja 2022
5. Evo koliko začina zapravo dobijete u novom pakiranju. - Još kada se usporedi cijena i količina pakiranja u boćici i vrećici ispada da je boćica tri puta skuplja
NenoL   •  12 travnja 2022
boćica je mala boća a bočica mala boca ;-)
OttoGrunt   •  11 travnja 2022