Svi komentiraju novo ruho omiljenog domaćeg keksa, pogledajte zašto je izazvalo kontroverze

11K
Omiljeni proizvod poduzeća Kraš- Domaćica, koji je othranio generacije i generacije, jučer je izazvao pravu eksploziju reakcija na društvenim mrežama zbog novog detalja na ambalaži!

Ovom kampanjom Kraš je pokazao da u stopu prati velika svjetska poduzeća i pridružio se globalnom trendu poznatom pod nazivom woke marketing, te se time svrstao među socijalno i politički osviještene proizvođače koji osjetljiva društvena pitanja odbijaju prikrivati. Upravo suprotno- oni svojim strategijama oglašavanja, ovakve probleme stavljaju u prvi plan!

I dok se jedni bune da su isključena manje popularna zanimanja kao npr. blagajnica, drugi kampanju smatraju lošim pokušajem općenito. Što vi mislite?

Vezano

Popularno

Najnovije

1 komentara
Za komentiranje otvori Lajk.hr
Marlon   •  2 svibnja 2022
I novu cijenu. 18 kn! Stara bila 11 na akciji. 🖕, nema više!