18 dizajnerskih promašaja koji su napravili više štete nego koristi svrsi za koju su namijenjeni
17K
Pretpostavljamo da je cilj ovih dizajnera bio unijeti nešto novo u već postojeće, svakodnevne predmete. Problem je što se nisu znali zaustaviti na vrijeme, pa je to "nešto novo" postalo nešto potpuno apsurdno i pretjerano... Ali i urnebesno!
Staklena boca u automatu za prodaju
"Sushi train" natpis na reklami u obliku broda?
Sretno svima kojima treba utičnica
Brus papir?
Ovo je dobro osmišljeno!
Za upaliti klimu, trebate otvoriti ova vratašca
Logično!
Dizajner godine
U ekstra kremastom čokoladnom shakeu, jedan sastojak se nije dobro izblendao. Pogledajte poruku na njemu!
Još jedan logičan prizor
Samo da ga vožnja ne omete u uživanju u hrani
Naopaki džep i nema baš neke koristi
Jezivo
Sjećate se ovih tetrapaka? Ovo je bilo nemoguće otvoriti iz prve!
Podloga za miš nekome je poslužila umjesto otirača