Kako Konzum potkrada kupce

Jedna cijena na polici, druga na računu. Fotografiju nam je poslao čitatelj Mario koji kaže: "Kada kupac primjeti da je platio više nego što je pisalo na polici, oni za kupca imaju spremnu ISPRIKU. Yeah, dobio sam ispriku od Konzuma. Tko zna na koliko još artikala su me pokrali na ovolikom računu".

Vezano

Popularno

Najnovije

4 komentara
Za komentiranje otvori Lajk.hr
RavenHR   •  28 lipnja 2013
Pardon, ali "nemojte samo pljuvati"? "Samo se raspitajte"? "tko ti je kriv kad ne gledaš račun"???? koji je tebi??? Ovo je čista prevara! Bio to Konzum, Kaufland, Billa, Lidl, Kerum ili bilo koji drugi dućan - izvješena cijena je ono što te navodi na kupnju, a drugačija cijena na računu je prevara. Ovakvu praksu treba sankcionirati. Nemam jasnu ideju kako, ali recimo zatvaranjem dotičnog dućana i nabijanjem na nekakav "stup srama", javno, jasno i glasno -
emilyy1205   •  27 lipnja 2013
U Plodinama se to često događa, pogotovo s proizvodima na akciji. previše često da bi bilo slučajno. I nitko ti ne vraća novac, osim ako vratiš proizvod, ali tada te gledaju kao da si ih ugrizao.
zlocestiTulipan   •  27 lipnja 2013
Dogodilo se i u Kauflandu.Vratili mi novce na info pultu.I sve o.k.
Ivan.Čengija   •  27 lipnja 2013
Kad u konzumu platiš nešto više nego što piše na polici, makar razlika bila i 1lp, taj proizvod dobiješ u pola cijene. Samo se javiš na infopult. Isprobano nekoliko puta. Za razliku od drugih dućana, gdje ti ne mogu vratiti novce, nego moraš uzeti neki artikal u protuvrijednosti. Nemojte ljudi samo pljuvati, malo se raspitajte. Uz povrat pola novaca, dobio sam i ispriku. A Mario, tko ti kriv kad ne gledaš račun pa su te "pokrali".