Lifestyle
• 22 listopada 2019
Jeste li primijetili da je znak za rasprodaju uvijek crvene boje? Razlog će vas iznenaditi
3K
U sezonama rasprodaja skoro svi izlozi dućana crvene su boje. Ogromni drečavi natpisi "sale", "rasprodaja" mame nas u kupovinu.
Obećavaju nam nevjerojatne popuste našim omiljenih artikala, ali kada malo zagrebemo ispod površine, uviđamo da je to samo još jedan marketinški trik.
Boja igra veliku ulogu u ljudskoj psihi. Kad potencijalni kupac prvi puta uđe u određeni dućan, kroz 90 sekundi stječe prvi dojam. Znanstvenici kažu da čak 62 do 90 % prvog dojma ovisi o bojama. 52% kupaca ne vraća se u dućan ako im se ne sviđa estetika istog.
Profesor koji je radio na ovom istraživanju, Andrew Elliot, otkrio je da ljudi reagiraju brže i snažnije kada vide crvenu boju. Primarni razlog je taj što crvena boja pojačava tjelesne reakcije. Programirana je u našoj psihi kao znak opasnosti. U ovom slučaju, boja znaka nas potiče da kupimo proizvod, dok je još dostupan.
Obećavaju nam nevjerojatne popuste našim omiljenih artikala, ali kada malo zagrebemo ispod površine, uviđamo da je to samo još jedan marketinški trik.
Boja igra veliku ulogu u ljudskoj psihi. Kad potencijalni kupac prvi puta uđe u određeni dućan, kroz 90 sekundi stječe prvi dojam. Znanstvenici kažu da čak 62 do 90 % prvog dojma ovisi o bojama. 52% kupaca ne vraća se u dućan ako im se ne sviđa estetika istog.
Profesor koji je radio na ovom istraživanju, Andrew Elliot, otkrio je da ljudi reagiraju brže i snažnije kada vide crvenu boju. Primarni razlog je taj što crvena boja pojačava tjelesne reakcije. Programirana je u našoj psihi kao znak opasnosti. U ovom slučaju, boja znaka nas potiče da kupimo proizvod, dok je još dostupan.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram