Lifestyle
• 25 studenoga 2019
Hrvatski YouTuber je snimio što se dogodilo kad je nazvao službu za korisnike i poručio: "Želim ispriku!"
3K
Foto: YouTube
Hrvatski YouTuber Branimir Kamber podijelio je ovih dana video u kojem je pokazao što se dogodilo kad je mobitelom nazvao službu za korisnike svog teleoperatera. U kratkom uvodnom dijelu objasnio je u čemu je problem.
"Prešao sam sa pretplate na bonove. Radi samokontrole WIFIa / interneta. Kupio bon, platio dodatne minute. Ipak ih nisam dobio. Ne mogu zvati.", napisao je u videu pa pokazao što se događalo svaki put kad je nazvao službu za korisnike.
Video traje čak 48 minuta, no nećete ga morati cijelog pogledati. Sve će vam biti jasno nakon prvih par minuta.
"Volio bih da me netko kontaktira i ispriča mi se. Ništa više. Ne morate mi ništa dati, vraćati novac. Samo isprika.", dodao je na kraju.
Vjerujemo da ste bar jednom u životu imali sličan problem, no je li vam se ikad dogodilo OVAKO nešto?
"Prešao sam sa pretplate na bonove. Radi samokontrole WIFIa / interneta. Kupio bon, platio dodatne minute. Ipak ih nisam dobio. Ne mogu zvati.", napisao je u videu pa pokazao što se događalo svaki put kad je nazvao službu za korisnike.
Video traje čak 48 minuta, no nećete ga morati cijelog pogledati. Sve će vam biti jasno nakon prvih par minuta.
"Volio bih da me netko kontaktira i ispriča mi se. Ništa više. Ne morate mi ništa dati, vraćati novac. Samo isprika.", dodao je na kraju.
Vjerujemo da ste bar jednom u životu imali sličan problem, no je li vam se ikad dogodilo OVAKO nešto?