9 detalja na vašem izgledu koji mogu uništiti prvi dojam u djeliću sekunde

9 detalja na vašem izgledu koji mogu uništiti prvi dojam u djeliću sekunde
38K
Foto: pxhere, unsplash
Postoje tri univerzalna zaključka koja ljudi mogu otkriti samo tako što se gledaju u lica. Koliko je netko dominantan, pouzdan i koliko vas privlači, da to shvatimo potrebno nam je manje od jedne sekunde.

Iako je naš prvi dojam možda pogrešan (ponekad), to je jedino što imamo, na intervjuu ili prvom sastanku, bolje je biti pripremljen za te sastanke na najbolji mogući način.

ODJEĆA

ODJEĆA
U jednom su eksperimentu znanstvenici željeli saznati dojam koji se stvara o ljudima na temelju onoga što nose. Istraživači su testirali dvije određene marke, Lacoste i Tommy Hilfiger.

Pokazalo se da logo premium marke povećava status osobe koja nosi takav komad odjeće. Ljudi misle da je ta osoba bogata i procijenjuju da je mogući prihod korisnika znatno viši na temelju logotipa.

IZRAZ LICA

IZRAZ LICA
Djetinjasti izrazi lica privlačniji su i ljudima izgledaju pouzdanije. Na podsvjesnoj razini mislimo da ljudi s djetinjastim licima imaju kvalitete: iskrenost, ljubaznost i naivnost.

Mi želimo zaštititi i podržati te ljude. To je dijelom razlog zbog kojeg se osobe s tim licima često oslobađaju na sudu i manje ih se optužuje.
Reakcija u mozgu koju imamo kada vidimo dijete i kada vidimo muškarca s djetinjastim licem je identična.
Kada je riječ o razvoju karijere, ljudi s takvim licima su u nepovoljnijem položaju, jer trebaju biti karizmatični i u ulozi vođe, a doživljavaju ih i kao poslušnije ljude.

TETOVAŽE

TETOVAŽE
Niz eksperimenata pokazao je da žene s tetovažama drugi ljudi percipiraju kao neozbiljnije. Sudionici eksperimenata smatrali su da žene s tetovažama češće mijenjaju partnere i vole više piti alkohol. I što je više tetovaža žena imalo na tijelima, to je bio snažniji učinak.

Prema rezultatima drugih studija, vjerojatnije je da muškarci započinju razgovor sa ženom koja ima tetovažu (žene sudionice studije su dobile privremene tetovaže). Dakle, ako žena ima tetovažu, ali ne želi naći partnera, bolje je sakriti tetovažu odjećom. :)

FRIZURA

FRIZURA
Jedno istraživanje pokazalo je da su žene preosjetljive na tuđu kosu. Boja, duljina, gustoća, debljina, vrsta frizure i druge kvalitete važne su indikacije. Žene koriste te stvari kako bi izvukle zaključke o starosti ljudi, pa čak i o zdravstvenom stanju.

Ravna kosa nas čini pet godina mlađima, a kovrče nas čine nekoliko godina starijim. Iako nam duga kosa izgleda ženstveno, ona nije povezana s profesionalizmom i samopouzdanjem koliko i kratka kosa.

Na vama je da se ili slažete s rezultatima eksperimenta ili ne, ali to je definitivno dobar razlog da isprobate novu frizuru i vidite kako to utječe na vašu komunikaciju.

POGLED

POGLED
Ljudi smatraju da ako osoba skrene pogled tijekom razgovora, to znači da su manje iskreni i skloniji laganju drugih. Čak i ako se samo sramite, trebali bismo pokušati primijetiti kad skrenemo pogled. Nemožemo se vidjeti, ali možemo pitati nekoga drugoga da li mu je ugodno razgovarati s nama.

BOJA KOSE

BOJA KOSE
Hladne boje kose čine osobu starijom, a tople nijanse čine da izgledamo mlađe u očima drugih ljudi. Žene s tamnom kosom izgledaju kao da zarađuju puno i da su više talentirane dok crvenokosi muškarci dobivaju više odbijanja kada pokušavaju razgovarati s novim ženama.

ŠMINKA I OSMIJEH

ŠMINKA I OSMIJEH
Rezultati znanstvenih studija kažu da žene s šminkom izgledaju oko 4 godine mlađe od ostalih te da prvi dojam koji ljudi imaju o njima je 37% bolji.

Osmijeh pamtimo bolje od nečije odjeće ili parfema. 48% ljudi sjetit će se kako im se netko smiješio i to oblikuje njihov prvi dojam. Osim toga, osmijeh nas čini altruističnijim i privlačnijim.

NAČIN NA KOJI RAZGOVARATE

NAČIN NA KOJI RAZGOVARATE
Ljudi misle da će im ako su aktivni i vedri i ako podijele kul priče o sebi, pomoći da ostave dobar dojam. Ali zapravo, prema znanstvenicima s Harvarda, ljudi koji postavljaju pitanja privlačniji su od onih koji razgovaraju.

To su podaci koji su stručnjaci saznali nakon tri studije. Činilo se da su ljudi koji su tijekom razgovora postavljali više pitanja bili pažljiviji, razumljiviji i brižniji.

UREDNOST

UREDNOST
Urednost također utječe na prvi dojam koji ostavljamo. Zato bismo trebali obratiti pažnju na stvari koje obično ne primjećujemo, poput stanja naših obrva, a za muškarce, to su njihova kosa i brada.

Ako ste obojali kosu, pazite da je nastavite redovito bojati kada boja izblijedi ili kada korijenje postane previše vidljivo.

Najnovije