Smijeh
• 16 listopada 2022
18 bizarnih marketinških failova koji će vam biti sve smješniji što ih duže budete gledali
113K
Postoji bezbroj sitnica koje morate imati na umu kada stvarate kvalitetan oglas – na kraju krajeva, svaki dan će ga vidjeti tisuća ljudi iz raznih sredina i potpuno različite kulturološke pozadine . Međutim, čak ni najbolji oglašivači nisu imuni na pogreške.
Sudeći prema ovim "biserima" od ideja, postoje dvije opcije. Ili nisu baš do kraja promislili o svojim rješenjima ili nisu odoljeli, a da namjerno ne postave ovakve oglase. Jer, ako se o njemu priča čak i kao o lošem primjeru, možda je oglas ipak ostvario svoju svrhu...
Sudeći prema ovim "biserima" od ideja, postoje dvije opcije. Ili nisu baš do kraja promislili o svojim rješenjima ili nisu odoljeli, a da namjerno ne postave ovakve oglase. Jer, ako se o njemu priča čak i kao o lošem primjeru, možda je oglas ipak ostvario svoju svrhu...