Smijeh
• 21 prosinca 2023
18 bizarnih marketinških failova koji će vam biti sve smješniji što ih duže budete gledali

7K
Postoji bezbroj sitnica koje morate imati na umu kada stvarate kvalitetan oglas – na kraju krajeva, svaki dan će ga vidjeti tisuća ljudi iz raznih sredina i potpuno različite kulturološke pozadine . Međutim, čak ni najbolji oglašivači nisu imuni na pogreške.
Sudeći prema ovim "biserima" od ideja, postoje dvije opcije. Ili nisu baš do kraja promislili o svojim rješenjima ili nisu odoljeli, a da namjerno ne postave ovakve oglase. Jer, ako se o njemu priča čak i kao o lošem primjeru, možda je oglas ipak ostvario svoju svrhu...
Sudeći prema ovim "biserima" od ideja, postoje dvije opcije. Ili nisu baš do kraja promislili o svojim rješenjima ili nisu odoljeli, a da namjerno ne postave ovakve oglase. Jer, ako se o njemu priča čak i kao o lošem primjeru, možda je oglas ipak ostvario svoju svrhu...
#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

#13

#14

#15

#16

#17

#18
