Lansirana kampanja na društvenoj mreži: Akcija protiv referenduma širi se Facebookom
Screenshot: Twibbon
KAKO se približava datum spornog referenduma o braku, tako rastu i tenzije među stranama suprotnog mišljenja.
Referendum koji će održati 1. prosinca izazvao je podijelu građana Republike Hrvatske na one koji su za uvođenje definicije braka kao životne zajednice muškarca i žene te one koji su protiv.
Ovi potonji lansirali su kampanju "Ja glasam protiv" u obliku prosvjeda profilnim fotografijama na Twitteru i Facebooku dodavši svojim slikama crvenu etiketu "PROTIV" pomoću aplikacije Twibbon. Otkad je kampanja pokrenuta, dvije i pol tisuće korisnika ju je lajkalo, a već ih je preko 1600 preuzelo crvenu etiketu na svojoj profilnoj fotki.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati