OPEL predstavlja novu Astru u OPC izdanju pogonjenu 280 KS snažnim turbakom što ju ujedno čini ne samo najatraktivnijom, već i najjačom Astrom u povijesti.
Opel Astra GTC u sportskom OPC izdanju na tržište dolazi polovicom iduće godine. Pokretana je 2.0 turbo benzincem maksimuma 280 KS i 400 Nm, što u prijevodu znači da Astra nikad nije bila brža. Uostalom, nema ih puno bržih i jačih ni u cjelokupnoj Opelovoj ergeli, bilo sada ili ikad prije.
U skladu sa OPC-ovom tradicijom i ovaj je model detaljno testiran i ugođen na tzv. „Sjevernom čvoru“ (Nordschleife) staze Nürburgring u Njemačkoj, pod budnim okom Opelovog zaštitnog lica Joachima Winkelhocka. Pored značajke HiPerStrut, OPC zadržava karakteristike prilagodljivog sustava kontrole podvozja FlexRide, koji omogućuje podešavanje karakteristike amortizera, serva upravljača i odziva gasa, i to izborom između postavki „Sport“ i „OPC“. Korak dalje su diferencijal s ograničenim proklizavanjem na prednjoj osovini, potpis Bremba na kočnicama.
O dizajnu samog automobila drugom prilikom. Samo ćemo reći kako je sve uobičajeno tu, od krovnog spojlera i ostalih aero dodataka do ispušnih cijevi trapezoidnog poprečnog presjeka. Sportski interijer jednako je obavezan, uključujući OPC-ov izbor sjedala i mjernih instrumenata.
I na kraju recimo kako je u standardnoj postavi OPC-a (Opel Performance Center), koji djeluje od 1999. Godine i Corsa, sada u specijalnom Nürburgring izdanju snažnom 210 KS, kao i Insignia OPC, sa 325 KS najsnažniji Opel u ponudi.