NOVI ulazni model Audija vozit će isključivo na struju.
Pojam "jeftini" nemojte doslovno shvatiti jer se ovdje radi o ulaznom modelu koji će biti povoljan samo gledajući kroz prizmu Audijeve ponude. Iako je Audi zatvorio pogon u Bruxellesu gdje su se proizvodili električni modeli, u Audiju ne odustaju od elektrifikacije. Nisu ni obeshrabreni tržišnim rezultatom iz prošle godine kad je Audi prodao 7.8 posto manje električnih automobila nego godinu ranije.
Naprotiv, Audi će čak i ubrzati elektrifikaciju. To se može naslutiti iz zadnje izjave Gernota Döllnera, predsjednika uprave Audija. On je za Süddeutsche Zeitung potvrdio kako Audi priprema električni model veličine modela A3. Suprotno najavama premijere za 2027. godinu sad je rok skraćen pa bi novitet trebali vidjeti već iduće godine.
Gernot Döllner nije otkrio mnogo detalja o novom električnom automobilu, već je samo potvrdio da će se proizvoditi u Njemačkoj, u Ingolstadtu. U svakom slučaju veća je vjerojatnost da će umjesto vremešnog ID.3 temelj biti ID.2all. U svakom slučaju bit će osjetno jeftiniji od Q4 e-tron koji se trenutačno prodaje 40.300 eura.
Treba isključiti i novu osnovu budućeg Golfa kojeg Volkswagen razvija s Rivianom, a kojeg nećemo vidjeti do kraja desetljeća. Stoga MEB Small platforma ima najviše izgleda, kao i neka luksuznija izvedba ID.2.
Ovaj potez dolazi u trenutku kada Audi planira postupno ukinuti modele s unutarnjim izgaranjem poput A1 i Q2, fokusirajući se na elektrifikaciju svoje ponude vozila.