Jedna od najvećih mana električnih automobila danas je uz cijenu svakako produljeno vrijeme punjenja. Proizvođači takav problem nastoje premostiti povećanjem snaga punjenja, ali postoji i manji broj onih koji su vođeni razumom.
Prije svega, tu je Lotus koji se gotovo nikad nije razbacivao snagom, a još manje masom. Lotus Elise je najbolji primjer sportaša minimalnih gabarita i mase, a koji je i ovdje bio uzor. Naime, dizajn ovog električnog bolida potpisuje Julian Thomsom, autor prije spomenutog Lotusa Elise. Auto je sada nešto dulji i i širi, postavljen je na 19-inčne naplatke, a masa je opsežnom upotrebom karbona limitirana na 1250 kg.
Tvrtka koja stoji iza projekta je Nyobolt, a oni, ponavljamo, vođeni razumom nisu izabrali neki veliki SUV i nakrcali ga ogromnim baterijama. Umjesto toga je tu maleni coupe s baterijom od svega 35 kWh, a koja pruža 250 km dosega.
Ako mislite da je 250 km malo, razmislite još jednom. Naime, još prošle godine je punjenje baterije na ovom automobilu trajalo oko 6 minuta. Ove godine to su vrijeme spustili na rekordnih 4 minute i 37 sekundi. Time se dodaje 195 km dosega, a prema Nyoboltu, to je dvostruko više od najbržih brzina punjenja koje su trenutno dostupne u serijskim vozilima.
Ako pak sumnjate u trajnost baterije, znajte da je Nyobolt izveo preko 4000 punjenja na bateriji što je ekvivalent od gotovo milijun prijeđenih kilometara. Kapacitet je pao na 80 posto.
Ovaj automobil zasad služi kao demonstrator tehnologije te je nepoznato hoće li ikad biti ponuđen u prodaji.