USPRKOS razvoju tehnologije gume se nisu pretjerano mijenjale posljednjih desetljeća.
Uskoro bi se to moglo drastično promijeniti. Goodyear tako predstavlja novi sustav koji bi trebao nadograditi osnovnu ulogu guma. Naime, ovaj sustav bi registrirao opasnost i nakon analize aktivirao AEB sustav automatskog kočenja u nuždi.
Sustavi za automatsko kočenje danas odlično funkcioniraju na suhoj podlozi, dok u nepovoljnim vremenskim uvjetima pokazuju slabosti. Goodyear je u suradnji s nizozemskom istraživačkom organizacijom TNO razvio sustav koji koristi podatke prikupljene s prednje i stražnje kamere vozila, vremenske informacije trećih strana i pojedinosti o tipu gume kako bi odredio najbolji trenutak za aktiviranje sustava automatskog kočenja u nuždi.
Na sve se nadovezuje SightLine sustav koji unapređuje mogućnosti guma. Time napredne nove gume mogu mjeriti trenje s površinom ceste, tlak zraka i, ovisno o istrošenosti, regulirati silu kočenja na AEB sustavu.
Goodyear kaže da testovi na mokrim cestama pokazuju da AEB sustav koji koristi tehnologiju SightLine može spriječiti ili bar značajno umanjiti udarce pri brzinama do 80 km/h pritiskom na kočnice mnogo prije nego što bi to učinio na suhoj površini.
"Sigurnost je kamen temeljac Goodyearove predanosti inovacijama", rekao je potpredsjednik i glavni tehnološki direktor Goodyeara Chris Helsel te nastavio: "Pružanjem kritičnih informacija o gumama i uvjetima na cesti u AEB sustavima pomažemo proizvođačima originalne opreme i njihovim kupcima da naprave korak naprijed u sigurnosti. AEB sustavi će imati ključnu ulogu u automatiziranoj vožnji, pomažući u pružanju sveobuhvatnog sigurnosnog rješenja u svakom trenutku."