Citroenu C4 su odbrojani dani?

Foto: Stellantis

Stalni rast cijena tjera proizvođače da preispitaju neke stare odluke. Francuski brend, koji sve manje računa na nasljednika C4, sada bi bio spreman ponovno promijeniti mišljenje i napraviti zaokret kakav je napravio u ne tako davnoj prošlosti. Traži se jednostavan i pristupačan automobil poput Cactusa.

Možda se nećete složiti s ovom tvrdnjom, ali Citroën sve više postaje novi pristupačni brend. Nova linija modela, s novim C3, to potvrđuje, a najavljuju se i drugi modeli s kojima će se to ostvariti, jer je to specijalnost Francuza kojima se strateški pokušavaju izboriti za veće prodajne brojke.

Navodno su dani treće generacije kompaktnog Citroëna C4 odbrojani, iako je nedavno predstavljen osvježeni model. Francuzi su već počeli skicirati glavne linije asortimana budućnosti, a klasični kompakt ima sve manje mjesta u njihovim planovima.

Mjesta za C4 ima, ali traži se novi kompromis

Rast koji je doživio novi C3 Aircross te činjenica da će budući C5 Aircross biti kompaktniji model, obeshrabrili su uvođenje još jednog modela između. Jasno je da je jednom od ove trojke suđeno da propadne. Tome je pridodana još jedna gotovo jednako važna ili važnija okolnost: tehnološko opterećenje kompakata trenutačno je najveće, zbog čega je logično da su prvi na listi za eliminaciju, piše Klix.ba.

Iako se ova posljednja točka može činiti problematičnom, možda i nije toliko jer je Citroën već pokazao da je moguće ponuditi dobro opremljen model po fer cijeni. C4 Cactus je nastao s tom pretpostavkom i bio je pravi komercijalni uspjeh, unatoč tome što je spustio ime kompaktnog automobila na nižu razinu.

Na to se osvrnuo Thierry Koskas: "Ono što smo rekli o B segmentu i potrebi za automobilima s odgovarajućom razinom opreme jednog će dana vrijediti i za C segment", dodajući da su obitelji zainteresirane za prostranost, ali po razumnim cijenama.

Cactus je primjer zgodnog, opremljenog i pristupačnog automobila

Novu C3 platformu Smart Car razvila je indijska kompanija Tata Consultancy Services za Stellantisove jeftine brendove, stavljajući cijenu u prvi plan, a zatim određujući budžet za pojedine komponente. Na ovaj način Francuzi od početka lakše određuju koliko mogu potrošiti bez gubitka profitabilnosti.

To je isti princip koji je koristila Dacia i koji ju je doveo do statusa kakav danas uživa. Zato je Koskas uvjeren da je novi C4 moguć, ali uz vrlo pažljivu strategiju s opremom, dajući prioritet samo onome što kupci uobičajeno koriste.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.