IME asocira na jedan od najboljih lovačkih zrakoplova svih vremena. S razlogom.
Tražite li prizemljeni F-22 kojem je cilj da što brže svlada zavoje, obratit ćete se Donkervoortu. Njihov F22 doslovno guta zavoje, a to čini skromnošću, odnosno ultralaganom i pametnom gradnjom.
Ovaj automobil teži svega 716 kg, a podnosi bočna ubrzanja do 2.3 g. Pritom 100 km/h uhvati za svega 2.5 sekundi i vozi gotovo do 300 km/h. Sve su to performanse u skladu s najboljim hipersportskim automobilima s ogromnim motorima. Međutim, nizozemskom specijalistu dovoljan je Audijev 2.5 TFSi petcilindraš.
I tu dolazimo do jedne prekretnice. Naime, proizvođač je najavio proizvodnju zadnjih pet primjeraka pa će potom biti umirovljen Audijev motor. Potvrdio je i nasljednika te u službenom izvješću otklonio svaku brigu napomenuvši da nasljednik neće biti na struju, a i neće biti drastično skuplji.
Donkervoorta se ne viđa često, a primjerke iz serije Final Five samo će doista odabrani vidjeti na cesti. Ponovimo gradivo, ovu karbonsku zvijer mase neznatno veće od 700 kg pokreće Audijev motor tuniran na 500 KS.
Novosti na ovoj seriji su kompozitne kočnice te ugradnja lakših kotača i ispušnog sustava od titana. Na popisu opcija su sustav podizanja podvozja, jača klimatizacija, alarm, prednja i stražnja kamera te Recaro karbonska sjedala.
Recimo i da je svih pet primjeraka već prodano, i to usprkos cijeni od minimalno 315.000 eura.