JOŠ donedavno su njemačke premium marke držale primat na kineskom tržištu luksuznih električnih automobila.
Stvari se polako mijenjaju, a za sve je zaslužan novi igrač na automobilskom globusu. Xiaomi je napravio ono što drugi iz svijeta potrošačke elektronike nisu. Popis je dug, a među njima su imena poput Dysona, ali i Applea.
Xiaomi je već sada napravio odličan posao. SU7 je stigao, a apetiti su veliki. Kompanija planira ove godine na kineskom tržištu isporučiti čak 350.000 električnih automobila u čemu će, uz spomenuti SU7, od velike pomoći biti i YU7, ozbiljan rival modelima kalibra Teslinog Modela Y.
Uspije li u svom naumu Xiaomi će u Kini prodajom preteći cjelokupnu prodaju Audija, BMW-a, Mercedesa i Porschea, izvještava njemački Handelsblatt.
Nije riječ samo o Kini, gdje Xiaomi želi razvijati biznis s električnim vozilima. Ranije ovog mjeseca predsjednik tvrtke William Lu otkrio je planove za širenje na nova tržišta. Pritom nije naveo točne datume, ali je naglasio kako će Xiaomi ući na nova tržišta "u sljedećih nekoliko godina”.
Tu će od velike važnosti biti YU7. Električni SUV je upravo ono što tržište traži i gdje je konkurencija najžešća. Sudeći po dosadašnjom iskustvu, Kinezi su tu i najopasniji s odlično pogođenim dizajnom i tehnološki naprednim rješenjima upakiranim u proizvod konkurentne cijene.