e-HDI by PSA Peugeot Citroen

NOVI Peugeot 508 je prvi model iz PSA koncerna na kojem će biti komercijalizirana nova generacija e-HDI dizelskih motora.

e-HDI sustav u čiji razvoj je uloženo oko 300 milijuna eura obuhvaća nekoliko novih tehnologija među kojima je svakako najznačajnija nova generacija Stop&Start sustava s reverzibilnim alternatorom i tzv. e-boosterom, a koji omogućavaju prekid rada i trenutačno ponovno pokretanje motora u situacijama kad vozilo stoji. To pak za posljedicu ima smanjenje potrošnje goriva za 15%, a time ujedno i redukciju emisije CO2.

Sastavni dio motora je sustav električnog upravljanja alternatorom koji omogućava prikupljanje energije prilikom usporavanja vozila, ili kraće rečeno regenerativno kočenje. Nadalje, svi modeli opremljeni ovim motorom imat će mjenjač redefiniranih prijenosnih omjera, a predviđena je i serijska ugradnja guma sa smanjenim otporom kotrljanja.

U francuskom koncernu planiraju da će 30% dizelskih motora biti e-HDi generacije, a što bi trebalo omogućiti ostvarenje cilja prodaje milijun vozila opremljenih e-HDi tehnologijom do 2013. godine.  

Uz tehnologiju e-HDi, PSA Peugeot Citroën će do 2012. godine lansirati električna vozila Peugeot iOn i Citroën C-ZERO, hibridne dizele Peugeot 3008 HYbrid4 i Citroën DS5 HYbrid4, a planirana je i komercijalizacija nove generacije malih motora s tri cilindra radnog obujma 1,0 i 1,2 litre.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.