LAMBORGHINI je konačno objavio i tehničke informacije vezane uz Sterrato.
Već smo imali prilike svjedočiti vizualnim promjenama na prvoj terenskoj verziji supersportskog Huracana, a sada su iz tvrtke odlučili podijeliti i neke konkretne informacije. Kako bi ovaj Lambo mogao uopće sići s asfalta, bilo ga je potrebno podići. S 44 mm većim razmakom od tla Sterrato je na nekih 180 mm od podloge, a to znači kako je na razini prosječnog osobnog automobila. I tako će ostati jer izgleda da nema mogućnosti podešavanja visine kao kod Porscheovog rivala, modela 911 Dakar.
Poželi li vlasnik doista malo uprljati svoj Lambo, to će i moći bez puno brige. Podnica je zaštićena aluminijskim panelima, a automobil se isporučuje s terenskim Bridgestone Dueler AT002 promjera 19 inča i širine 235 sprijeda i 285 straga. Nije problem niti ako se probuše, run flat gume omogućavaju da se vozite još 80 km brzinom do 80 km/h.
LDVI selektor ima rally opciju, što će omogućiti da se opravda offroad izgled s krovnim usisom (zbog prašine), zaštitama blatobrana i dodatnom rasvjetom na odbojniku. Red je reći kako 5.2 V10 ovdje daje 610 KS poput baznog Huracana sa stražnjim pogonom, ali je maksimalni okretni moment od 565 Nm na razini STO izvedbe, ali ispod Evo. Sterrato je i teži od spomenute Evo izvedbe, a radi se o 1470 kg.
Rečeno objašnjava zašto ovoj izvedbi treba do 100 km/h "čak" 3.4 sekunde. Očitija razlika je ipak u maksimalnoj brzini, koja je s oko 320 km/h sada blokadom obuzdana na "tek" 260 km/h.
Pogled u kabinu još nije dopušten, ali je otkriveno kako će surađivati najnovija generacija infotainmenta s mogućnosti povezivanja s eksternim uređajima uključujući Apple Watch, te opcijom kućne telemetrije i Amazon Alexe.
Cijena je i dalje nepoznata, a prve isporuke kreću u veljači iduće godine. Proizvodnja je limitirana na 1499 primjeraka.